god tilskud til hud og pels {{forumTopicSubject}}
har en hund der har en lidt sart hud og derfor hurtigt bryder ud med fx hotspot.
jeg har brugt dorwest omega olie, ingen problemer mens jeg har brugt det. den nåede at være tom i halvanden uge, bum pletter der ligner hotspot.
måske et tilfælde, men jeg tror alligevel den måske har styrket hende godt.
men kom så til at tænke hvad folk ellers giver af gode tilskud til hud og pels (eller evt immunforsvar)
og ja hun kommer selvfølgelig til dyrlæge, så vi kan få det tjekket.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.851
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.617
jul 2012
Jeg har bemærket at reaktionen er kommet to gange ved skift af olie og i samme ombæring også kort efter løbetider. så nu stopper jeg hende ihvertfald på olie, evt sætter hende tilbage på dorwest, hvor der ikke har været noget. også må jeg have hende tjekket.
men så kan jeg evt putte det på, lige nu renser jeg i kovaline
jul 2012
Jeg tror jeg skal have ringet til min dyrlæge og snakket med hende, for det kunne tyde på at det kunne have noget med løbetiden at gøre.
Jeg har allerede fået en tid til løbetid, da hun har gået meget kort tid imellem løbetider og jeg ikke vil avle, har det hele tiden været planen at hun nok skulle steriliseres.
Planen er jeg stopper hende på olien ihvertfald for nu også får jeg kontaktet min dyrlæge se hvad hun siger.
Når jeg har været afsted, må jeg have gennemtjekket alle de gode forslag i skriver. Mange tak
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
aug 2017
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 6
god tilskud til hud og pels