{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shit...skambid?
  • #2   20. sep 2017 Den lille vil nægte alt, hun siger bare hun sov med åbne øjne. Hun er altid uskyldig!

Calaya derimod, hun skjuler intet, hun står ved sine mord! smiley

profilbillede
  • #3   20. sep 2017 Hun må i lære her hos mine, der får katten altid skylden smiley

profilbillede
  • #4   20. sep 2017 Jeg er ikke sikker på, din smukke kat ville overleve - Calaya er lidt af en killerdog smiley

profilbillede
  • #5   20. sep 2017 Rikke - Eddie ser smuk og uskyldig ud, men ham skal man ikke spøge med, han har både tænder og kløer, og han bruger dem. Whipperne bryder sig bestemt ikke om ham og det er gensidigt.
    De går aldrig alene sammen, af frygt for at han enten angriber hundene eller omvendt.

• #6   20. sep 2017 Nej, katte skal man passe på.
    Mine katte har deres eget hus med kattelem. De sidder ofte lige uden for hegnet til haven bare for at drille hundene. Heldigvis holder de sig altid uden for hegnet. Tør slet ikke tænke på, hvad der ville ske, hvis de hoppede derind smiley

Ovenstående agerhøne var fløjet ind i haven og var gået ind i drivhuset - det tog 2 sekunder så var den død. I det mindste nakkede hun den hurtigt, så jeg ikke skulle gøre det.

• #7   20. sep 2017 Hvad gjorde du med agerhønen ? Spiste du den selv eller fik hundene lov til at spise den ?

Min nakkede en stor fed ringdue for et par dage siden.
    Jeg tog den fra hende for hvis hun fik lov til at beholde den, så var det jo selvbelønning.
    Hun fik den så dagen efter til morgenmad, det var guf.

• #8   20. sep 2017 Det var simpelthen så dumt med den agerhøne. Milas (Pekingeseren) snuppede agerhønen fra Calaya, det er jo ham der bestemmer i vores flok, og imens jeg lukker Calaya og Molly ind, har han gravet agerhønen ned. Da jeg endelig finder den, smider jeg den simpelthen ud - jeg kom først bagefter i tanke om, at den lige så godt kunne være blevet brugt til foder. Men okæh....så slap jeg for fjer over alt smiley

profilbillede
  • #9   22. sep 2017 Bandithunde smiley

Kommentér på:
Shit...skambid?

Annonce