Nu vi er ved drægtighed... {{forumTopicSubject}}
Juleaften - og dagene efter med familiejulefrokoster etc - er Anna ca 3 uger fra sin termin -
Vi skal holde juleaften etc ude - hos familien - som IKKE er hundeelskere -
Og så er det problemerne kan opstå -
Anna er som sagt 3 uger fra termin i de dage - og jeg NÆGTER at hun skal være alene så mange timer - HVIS der sku opstå problemer - så jeg har meddelt familien at Anna deltager - eller jeg blot spiser med og kører hjem igen - ( fra den en ende af landet til den anden )
Er jeg hys - eller.....
De har forstået beskeden - men elsker ik min beslutning - dog er den accepteret - Anna deltager - med medbragt eget tæppe - og noget af tiden i mellemgang - ligesom hun ikke må rende rundt - ( ikke noget problem - siger jeg hun skal lægge sig - så gør hun det - og bliver der - )
Men - er jeg urimelig overfor familien - som virkelig ik elsker hunde - ????
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.514
Det er usandsynligt at der opstår problemer- selvfølgelig afhængig af HVOR længe du skal være væk. Hvis du ellers hvis hun ikke var drægtig ku være væk i de timer uden dårlig samvittighed, så kan du altså også juleaften.
dec 2006
Følger: 33 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 4.297
Din hund skal da ikke være alene hjemme i så mange timer, når det er så tæt på..
Jeg forstår dig fuldt ud..
Og jeg havde bestemt selv gjort det samme..
Hvis de vil se dig, må de acceptere at du har din hund med.. For som sagt, hunden skal kunne få hjælp hvis der sker noget ..
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
Men - men men men - tænk his hun pludselig går i for tidlig fødsel - eller andet -
Kan slet ik holde tanken ud om at hun kan have lidt til døde- ( hvis noget sku ske - ) og jeg bare sad det og julehyggede imens -
Bliver sgu helt dårlig bare ved tanken -
maj 2005
jul 2005
Så tror bestemt ikke det vil stresse hende at skulle med ud - nærmere vil det nok være GULDET for hende -
maj 2005
maj 2005
jul 2005
Har bare svært ved at være væk fra hende... Måske mig der har et seperations problem her - LOL -
jul 2005
Er måske for øm overfor hende -
jul 2005
Jeg arbejder - men kan tage fri uden problemer omkring termin -
Men Anna er MEGET tarvelig omkring det med fødsel - hun har VALGT en jordemoder - min søn -
1. gang - tog han imod alle hvalpene alene - - det var som om Anna ventede på at hun var alene med ham -
2. gang lavede hun samme trick...
Han åbnede poser - lagde dem til, - toog billeder og ringede ved hver hvalp - og fortalte om hvad det blev etc -
Ved ik om hunde i den grad bevidst vælger hvem som skal bringe deres børn til verden - men Anna gør altså -
jul 2005
jul 2005
Sidste gang havde hun TYDELIGT været tæt på fødsel hele dagen -
Jeg var dårligt gået ud af døren - til nattevagt - så gik hun i fødekassen og leverede 5 styk på 1,5 time -
Jeg blev ringet op i bilen på vej til job - og fik beskeden om at NU var det startet - griner -
Sku ik undre mig at hun sku ha ventet til jeg var dejset omkuld om natten - hvis jeg havde lagt mig syg - griner -
Hmmmmmmmmmmm - Tror jeg tager ferie denne gang - ss -
jul 2005
Hun har de andre gange gået 58 dage -
Og det har jeg regnet det efter..
Ja - prøver lige at forlige mig med tanken - ss -
jul 2005
Og god "nattevagt"- når det er tid - griner -
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.810
Nu har jeg ikke lige læst alle indlægene, men i mine øjne er det bestemt ikke urimeligt, tvert imod.
Om Monique var drægtig eller ej ville jeg slet ikke holde jul et sted hun ikke var velkommen. Hun er en stor del af vores familie, og da ingen i den øvrige familie døjer med allergi ser jeg ikke nogen god grund til at skulle efterlade hende hjemme i halve og hele dage (dette blev også meddelt familien da vi fik hende hjem)
Det er muligt du er pylret, men det må man også godt være indimellem, når bare det ikke tage overhånd.
Hvad angår om det er smart eller ej i forhold til hendes drægtighed, skal jeg ikke kunne udtale mig om da jeg aldrig selv har stået med en drægtig tæve.
Men en Glædelig Jul kan jeg da ønske dig, og alle andre...
Nu vi er ved drægtighed...