{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Spontan tur med mine elskede piger <3 {{forumTopicSubject}}

Lidt billeder fra en spontan tur med mine elskede piger her i eftermiddags smiley

Laika har igennem den seneste måned været holdt ekstra i ro da hun har en øm muskel i den ene skulder, som gør at hun trækker på et forben, det bliver heldigvis bedre for hver dag og for hvert kiropraktorbesøg smiley

Laika har stor stor gavn af kiropraktorbesøgene hvor hun bliver løsnet, bliver mærket igennem, får massage og akupunktur.
Selvom man ikke skulle tro at det var muligt, ja så er hun bare blevet så glad, fjollet og logrende efter 4 kiropraktorbesøg på 4 uger.
Hun får et ekstra gear når vi har været hos Charlotte og nu er hun faktisk begyndt at løbe igen .. Det er utroligt hvad det gør for hende.

Kiropraktor sagde at jeg fortsat skal tage hensyn til Laika og jeg skal være stopknap for hende når hun ikke selv stopper selvom hun er træt, men kiropraktor sagde også at jeg skal passe på med ikke at holde hende for meget i ro, for hun kan se at Laika kan og vil mere end jeg giver lov til ..

Så i dag stod den på en spontan tur med pigerne, noget de begge nød smiley <3 smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spontan tur med mine elskede piger <3
Kommentér på:
Spontan tur med mine elskede piger <3

Annonce