{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

En hygglig eftermiddag i hundeskolen {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg ville bare lige fortælle om vores hyggelige eftermiddag i hundeskolen i Roskilde.
Vi plejer altid at lade Oliver være i snor da han, for nogen, kan han se voldsom ud ( hans udseene)på andre gæster i hundeskoven. Når men vi mødte Pjevs. Pjevs er en lille Mops, der var ude og gå tur med to drenge. Oliver så hende straks og var allerede helt oppe og kører da han så hende. Halen kørte på ham og han begyndte at pive lidt. Pjevs var uden snor og kom over til os. Da jeg jo ved hvilken negativ holdning der kan være til racer som Oliver, prøvede jeg desperat at få den lille hund væk fra Oliver ikke fordi jeg var bange for Oliver ville gøre den noget, men fordi Oliver var i snor og jeg var hele tiden var ved at vælte ned i mudret, imens Pjevs løb rundt om Oliver og jeg. Når men Pjevs og Oliver fik så lov til at hilse og Oliver væltede sig om på ryggen og Pjevs hoppede op og nappede ham kærligt i hans ører. Jeg var meget navøs for hvis nu Oliver kastede sig om til den forkerte side, altså over mod den side hvor pjevs var så ville hun sikkert blive klemt af hans ton-tunge krop og drukne i mudret som jeg selv sad fast i...
De legede videre et stykke tid og vi skulle jo videre jeg prøvede at trække Oliver med mig, men det er svært når hunde ligger ned. Pjevs blev endda ved med at løbe efter os og til sidst måtte jeg tage Pjevs op og give hende tilbage til de to drenge så de kunne få hende i snor og vi alle kunne komme hver til sit.

Så vi havde en rigtig hyggelig dag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En hygglig eftermiddag i hundeskolen
Kommentér på:
En hygglig eftermiddag i hundeskolen

Annonce