{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

alene hjemme problemer IGEN {{forumTopicSubject}}

nu har vi ellers haft en god periode hvor de har kunne være alene hjemme op til 5 timer uden problemer, ved kun at have et rum at være i,
men nu den gal igen og intet er ændret, de sidste par dage har hun haft skidt på gulve, ødelagt tapeten,tisset på gulvet, total flænset en kurv, bidt i trappen og bidt i deres *gitter* så de ikke kan komme ud af rummet,

igår var de f.eks alene fra 9-17 og havde adgang til vand og hjem kom jeg til en uspiselig kage på gulvet og der maglede noget tapet på den ene væg(ingen skad, den skal rives ned) men det pointen

idag har hun været alene fra 9-13 og hjem kommer jeg til en kurv der spredt ud over det hele, sammen med en masse ting som har ligget i den kurv og ved siden af, hun har hevet en pude ned og tygget lidt i den, tisset og skidt på gulvet og endnu en gang haft fat i mit internet kabel

det bare total øv at komme hjem til, næste træk bliver jo at min mand kommer hjem og så får hun mundkurv på, for han gider det ikke komme hjem til det,

men hvad får hende til det, hun er også begyndt at prøve at dominere mikey og tiltider så lykkes det.
et eksempel er at mikey før har bestemt hvornår hun fik lov at spise, hvilket altid var efter ham(det har jeg ikke blandet mig i) nu spiser de sammen, altså på samme tid, og han gør intet for at få hende væk og gør han knurre hun meget dybt af ham, (på samme måde han gjorde af hende før) og så stopper han,

synes godt nok hun giver lidt øv oplevelser for tiden, men hun er super dygtig til at lære og lystre, når der ikke er andre MEGET spændende hunde i nærheden


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alene hjemme problemer IGEN
  • #1   15. dec 2006 hun er stadig kun 18 uger,

  • #2   15. dec 2006 er der noget som hedder præ-teenagealder for hunde? hehe..

    Anton begyndte at opføre sig lige kækt nok når jeg ikke var hjemme ( han er 12 uger imorgen) så jeg begyndte at gå længere ture med ham, og lege forskellige lege med ha,m, gemmeleg, find-selv-din-mad-legen, og det har faktisk hjulpet...

    Jeg håber i finde ud af det. Og det der med at hun nu sætter ham på plads, ville jeg ikke tage så tungt. Hun er jo ved at være en lille dame, så det er ikke så underligt at hun ændrer adfærd..

    Held og lykke med det hele.

    Line


  • #3   15. dec 2006 Lige den sjove alder.

    Prøv at lad dem/hende spise sin mad evt. halvdelen inden I tager afsted fra dem. Smid det på græsplænen/gulvet så de selv skal finde det. Det trætter så dejligt at bruge næsen og det er formentlig kun en overgang til den bliver ældre. Og jo før du får det stoppet jo bedre. Det kan hurtigt blive en dårlig vane.

    Held og lykke med projektet og rigtig glædelig jul:-)

    Pernille (Emilie´s mor)


  • #4   15. dec 2006 Lene

    *GG* forbillede tja, jo han har ihvertfald lært hende hvor man sover *GG* men når hun ødelægger noget ligger han bare og kigger på hende, det først hvis hun f.eks leger med børnene og hun så napper ud efter dem,
    så får hun bare tæv af ham, så det er hun ved at lære, så han opdrager stadig på hende, sammen med mig, men jeg kan tydeligt se at hun får mere og mere magt, den lille gimpe



  • #5   15. dec 2006 nej , de har 2 kødben, som hun skal kæmpe lidt for at få, så har de, en kat(det VAR et pivdyr), et tov og 2 !/2 cola flasker med godbidder og så der gemt godbidder, når jeg køre derfra sidder hun i vinduet og med det samme jeg kommer ind i indkørslen sidder hun der igen

  • #6   15. dec 2006 det kunne da være jeg skulle gøre det, hun har jo en forkærlighed for alt af pap og parpir,

Kommentér på:
alene hjemme problemer IGEN

Annonce