Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jakke
  • #2   11. aug 2017 Har du set at de har lagt målene ind på jakken så du bare skal i gang med at målebånd omkring dig selv? smiley

profilbillede
  • #3   11. aug 2017 Jøsses. Jeg er vidst ikke helt vågen, tak for det smiley

• #4   11. aug 2017 Var så lidt, omend jeg mistænker du lige har kostet mig 600 kr. Den ser godt nok smart ud. Hvis du køber den, vil du skrive en evaluering af hvordan den føles i materiale og gå rundt med?

Ejer nemlig kun en skijakke, og er ikke super interesseret i at den skal med til træning og fyldes med godbidder og snasket legetøj. Der går ikke længe inden det er koldt at gå tur om morgenen inden man skal på arbejde

• #6   11. aug 2017 Hjemmesiden har kun en anmendelse på trustpilot, og den er givet af en, der aldrig har prøvet at give under 5 stjerner.

Kender du hjemmesiden?

• #7   11. aug 2017 Der er en udtalelse på hjemmesiden. Bemærk at skribenten har fået jakken gratis som tak for at evaluerer den

"Afslutningsvis, vil jeg gerne sige tusinde tak til DogCoach for min hundelufterjakke, som er varm, funktionel og dejlig!
    – Jeg så at der er en version 2 i støbeskeen og at der ønskes tilbagemeldinger mht. evt. forbedringer.
    Jeg har tænkt på hvad jakken mangler, men jeg kan ikke komme i tanke om noget den ikke har!

Skulle jeg sige noget, så ØNSKER jeg mig en sommerversion og helt sikkert en HUNDETRÆNINGSVEST med samme lækre funktionaliteter, vesten må meget gerne være med udskiftelige tætte godbidslommer, så de kan ryge til vask…… for vi har jo ikke tid til at vente på de bliver rene – vi skal ud at træne….."

• #8   11. aug 2017 Hvis interesseret så har den jakke været oppe og vende før smiley http://www.hundegalleri.dk/forum/generel-diskussion/692563-dogcoach_jakke___anbefaling_

• #9   11. aug 2017 Jeg er stadig mega glad for min smiley

• #10   11. aug 2017 Buch - når der står den der Squezzer er indsyet i kraven, så kan den ikke fjernes, vel?

• #11   11. aug 2017 Jeg er også virkelig glad for min. Den der piveting kan vidst ikke pilles ud, men jeg har ikke lige undersøgt det, og nu ligger den i kælderen. Men den er ikke i vejen og man kommer ikke til at trykke på den ved en fejl.

Jeg har en small og den sidder godt på mig. Normalt ligger jeg mellem xs og s.

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.063
    #12   11. aug 2017 Jeg er virkeligt glad for min! Den er dejligt varm, og lommerne sidder alle de rigtige steder, men den er lidt lille i størrelserne - jeg vil gætte på en halv størrelse mindre end normalt.

• #13   11. aug 2017 Tusind tak! Jeg er lige i overvejelsesfasen, hvis I har andre bud til gode vinterjakker så sig endeligt til. Sidste år nåede jeg ikke at købe en, men i år VIL jeg altså have en. Alle mine pæne jakker er totalt snasket til smiley

Kommentér på:
Jakke

Annonce