5.576 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Indendørs hunde-afskærmning Indendørs hunde-afskærmning

Hej alle.
Vi henter i næste uge en fin lille Jack Russell terrier hvalp og skal have hund for 1. gang.
Vi vil gerne afskærme et mindre område i huset, så hun kan føle sig tryg, når hun er alene hjemme (og ikke have uheld i hele huset).
Jeg har forgæves ledt efter børne-sikkerhedsgitre på ca. 190 cm i bredden, som kan sættes i spænd mellem to vægge (uden at bore huller). Er der nogle, der ved, om disse gitre findes så brede? Alternativt kan man så anvende et løst-stående sikkerhedsgitter (dvs. som ikke sidder i spænd)? Vil hunden ikke på et tidspunkt være stor (og snu :-)) nok til at flytte gitteret eller snige sig rundt om?
Pft. for input og erfaringer.
Mvh. Ida

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indendørs hunde-afskærmning
  • #3   8. aug 2017 man kan købe sådan nogen "forlængere" til diverse trappegitter så de bliver bredere.

• #4   8. aug 2017 Vi købte et brændeovnsgitter a la dette brugt på DBA, men kun med tre fag, da Svende skulle afskærmes i vores tidligere lejlighed.

Vi vente bare "buen" ind mod det område, hvor han skulle holde sig bag og krydsede fingre for, at han ikke fandt ud af at skubbe til gitteret...det virkede upåklageligt i flere år.

Vi brugte det også efter, vi flyttede, så han havde samme rutine. At jeg så med jævne mellemrum glemte at lukke lågen, bør vist ikke siges højt smiley Når kæresten kom hjem fra arbejde, ventede Svende meget glad bag den usynlige lukkede låge smiley

Nu har han næsten hele huset til sin rådighed smiley

profilbillede
  • #5   8. aug 2017 En stor hvalpegård kan godt bruges som forlænger til et mindre rum, så hvalpen ikke føler sig lukket inde.
    Min erfaring siger at man skal vælge et rum, som hvalpen er tryg og vant til at sove i.
    Her anbefaler jeg alle at lave hundelem, så den kan gå ud når den skal noget. Det gør dem lynhurtigt renlige og giver dem mulighed for lidt mere interessant at lave under de lange alenetider som mange byder deres hunde.

• #7   9. aug 2017 #4 haha.. Jeg laver sporbane i haven ind i mellem og ziva bliver bag havedøren. den er lukket med magnet. Flere gange har hun skubbet den åben fordi hun står intensivt og stirre ud af den, men hun går ikke ud af den åbne dør, fordi jeg har bestemt at den er "lukket". Så kan kun jeg åbne den, hvis hun må gå ud af den.

Det er fantastisk når de bliver hvor man forventer, uden at noget forhindrer dem i det smiley

Kommentér på:
Indendørs hunde-afskærmning

Annonce