{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Smager på ALT {{forumTopicSubject}}

Ja Taco mener at alt, der kan være inden i hans kæmpe skuffe af en mund, det skal smages på.
Lige fra nullermænd til sten og kapsler eller låg fra sodavand, grankogler og jeg kunne blive ved.

Han slikker også enormt meget. Kan faktisk ikke gå forbi os uden vi lige skal have et slik med på vejen.
Han forstår udemærket et nej i alle andre situationer, men det lader ikke til at han kan forstå at vi ikke vil have en kærlighedserklæring fra en tunge så stor som en middagstallerken.

Han har altid gjort det og er nu 8 mdr. Han var 9 uger da vi fik ham.
Kan man forvente at det vil høre op ?

Jeg har aldrig oplevet noget lignende

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smager på ALT
  • #2   13. dec 2006 Hvordan kunne jeg dog glemme tyggegummi og cigaretskodder ?
    Hvor gammel var hun da hun holdt op ? Ca

• #3   13. dec 2006 Monique er også en slikker og kunne hun få lov gjorde hun det konstant, alt hvad der er hud.. det skal slikkes!!

Uhh det er da sååå dejligt.. NEJ det er det ikke!!

Hun stopper når hun får et nej, men det er ikke altid man når at stoppe hende inden det er forsent og man sidder med en våd hånd / fod / næse... what ever...

Men jeg kan ikke svare dig på om det stopper, Monique er min første slikker.. og indtil videre har det stået på fra dag 1 vi fik hende hjem.

• #4   13. dec 2006 Kaoz putter ikke ting ind i munden heldigvis, men han kan væe slem til at slikke på hænderne =/
    - NEJ ogstopper han ikk kan han lægge sig i sin kurv !

Nu slikker han aldrig mig, men klaprer tænder når han bliver nusset fordi det er sååååååå godt, men man må jo ikke slikke , så stopper moar *smil*

- alle andre der ikke er så koncekvente slikker han på indtil de hæver stemmen.. træls

• #5   13. dec 2006 det der med at han giver et "tungekys" til jer, tror jeg ikke i slipper af med.... jeg har 4 hunde, og nogle af dem skal altid give et kys og andre slet ikke....så jeg tror lidt det er et personligheds træk (hvis man kan sige det sådan).... det med at sku have ting i munden, eller smage på ting....måske er han en oral orienteret hund.....sårn en har jeg også, min skal undersøge alt ved at ta det i munden, og kan generalt godt li at have noget i munden....tror sq egentlig heller ikke det forsvinder....
    så ta det som en opelvelse....
    det gør vel heller ikke noget at han er sådan....gør det???

Lykke

• #6   13. dec 2006 Lykke
    Hvis man kunne være sikker på at han ikke blev syg af alt det han skal smage på, så gør det ikke mig noget, men cigaretskodder og ølkapsler er altså ikke særlig sundt

Kommentér på:
Smager på ALT

Annonce