674 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Arrrgg sen levering af varer Arrrgg sen levering af varer

Har bestilt nyt legetøj til Albert på Zooplus i mandags. På deres hjemmeside står der at der vil gå ca 2-5 hverdage. Det passer super, så kan vi nå at få det med, når vi tager i sommerhus.
Så modtager jeg en mail i dag om, at den først er afsendt i dag og at jeg først modtager den i næste uge smiley

Jeg har haft ringet til dem nu og de siger bare, at der har været forsinkelser på at få pakket og sendt, så de beklager. Det hjælper bare ikke meget, når jeg gerne ville have det med i sommerhus smiley

Andre der har oplevet så lang leveringstid uden at få besked om det?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arrrgg sen levering af varer
  • #2   3. aug 2017 Tonsvins af gange, men aldrig fra zooplus, de har altid været gode.

Men hvis jeg forventer noget hurtigt leveret, bruger jeg heller ikke et firma der ikke har lager i dk. Er ret sikker på deres vist ligger i tyskland? Jeg spurgte sidst da jeg bestilte hos dem om de kunne levere foder til Ziva inden for 4 dage, da jeg kun havde til frokost på 4. dag pga foderskiftetvang fra dyrlægen. De regnede med at de kunne nå det, og betalte ekstra for levering for at få det fra GLS jeg har meget bedre erfaringer med. De klarede det, på et hængende hår. Jeg turde kun, fordi jeg vidste at jeg kunne smile til dyrlægen og spørge efter en ekstra smagsprøve hvis ikke vi havde nået det.

• #3   3. aug 2017 Jeg havde bare kigget den her og tænkt at det passede mig fint
    http://www.zooplus.dk/content/shippingcosts

Albert dør jo ikke fordi han ikke får det med, men jeg havde en forventning om, at vi kunne. Derfor man bare lige bliver træt af det smiley

• #4   3. aug 2017 Altså fra i mandag og 5 hverdage frem er jo på mandag i næste uge smiley

• #5   3. aug 2017 Jeg bestilte af 2 omgange hos Zooplus i mandags.
    Ud af 1. bestilling har jeg modtaget 1 ud af 2 pakker i dag.

Men den 2. bestilling er slet ikke sendt endnu smiley

• #6   3. aug 2017 Frk Jensen der står 2-4 dage

Kathrine, så kommer din da godt nok også sent smiley
    Til mig sagde de, at der forsinkelser med at få sendt bestillinger, men jeg ville så ønske at det stod på hjemmesiden, eller blev meddelt i en mail. Bare så man ved noget, og ikke har forventninger om noget andet

• #7   3. aug 2017 Okay, du skrev bare 2-5 i start indlægget smiley

• #8   3. aug 2017 Min fejl smiley

• #9   3. aug 2017 Jeg mindes ikke at jeg har haft problemer med zooplus og levering før, men jeg står også sjældent og mangler det jeg bestiller indenfor de første par dage, så jeg venter bare pænt til det kommer.

Men ja det havde da været en god idé lige at skrive på hjemmesiden hvis der er længere leveringstid pga travlhed.

Og tak for den info, jeg stod nemlig lige og skulle bestille noget, men har ventet fordi jeg ikke vidste 100% hvad, så dejligt lige at vide at jeg skal til at have bestilt så jeg kan leve med længere levering smiley

• #10   3. aug 2017 Jeg bestilte fra Zooplus i Tyskland, i søndags, og fik alle 3 pakker leveret i dag. Ingen forsinkelse her.
    Mon ikke Albert overlever tur i sommerhus, uden nyt legetøj ? smiley

• #11   3. aug 2017 Ork jo det gør han :). Håber jeg også at jeg gør hehe.

Han overlever, det var bare mere mine forventninger der røg i vasken.
    Jeg kan bedst lide, når man er bliver godt informeret på hjemmesider. Der kan ske fejl og man kan få travlt, men så vil jeg bare gerne have besked smiley

• #12   3. aug 2017 Jep, pakken kommer sent smiley

Jeg har ALDRIG oplevet det her hos Zooplus før. Det længste der er gået er 4 dage. Har handlet der fast i 4 år, så synes det er mærkeligt.
    Jeg ved ikke hvorfor den ene pakke ikke er sendt, ville bare ønske de ville sende mig en mail smiley

• #13   3. aug 2017 jeg opleve det mange gangen og os at pakken er blive væk.
    men der ringet jeg til dem og sagde at jeg vil har min pakke ellers vil jeg have
    mine penge tilbage og det sagde ham manden jeg snakket med de kunne jeg
    ikke. jeg sagde fik nok. hvis i ikke giver mig mine penge tilbage indefor 14 dage
    så vil jeg gå til politi. dagen efter stod der kun halvdele af de penge. jeg ringet
    til dem igen og sagde alle mine penge. skal over en dagen er omme. nej sagde
    de kun halvdele jeg sagde. til dem. Hør her. i tag de penge over nu og her. ellers gik jeg til politi på stedet. de ligge bare på. jeg gik ned til politi og sagde
    sådan her. at jeg har betalt for et ret dyrt bur over denne side her og de vil
    ikke give mig mine penge tilbage fordi at pakken var blive laver om til en fejl
    og jeg kun fik de 500 til tilbage og betalt 1500kr i alt. det sagde jeg så til politi
    de ringet dem op til Zooplus og sagde sådan og sådan og sådan. inde 5 min
    have de politi kræver at alle mine penge skulle være tilbage. ellers skulle de
    sende et nyt bur til mig. og de vælg og sende mine penge tilbage igen lige efter smiley

• #14   3. aug 2017 Jeg har haft problemer med dem tidligere. Den ene gang gik det VILDT lang tid.
    Den anden gang fik jeg aldrig min pakke. Da jeg kontaktede dem, sagde de at min adresse ikke eksisterede. Det var noget vrøvl.. Og de havde hverken prøvet at kontakte mig, eller give mig pengene retur. Fik dog min pakke i sidste ende, men det var godt nok besværligt. Efter jeg er flyttet, har der ikke været problemer

• #16   4. aug 2017 Hmm kan godt se der er noget det køre lidt op og ned for dem smiley

Det er sjældent jeg køber noget over nettet til Albert, og vil da overveje om det skal være der igen.

• #17   4. aug 2017 https://dk.trustpilot.com/review/zooplus.dk

260 personer ud af 2500 anmendelser svarer at de er middel, under middel eller utilfredse med deres service hos Zooplus.dk

Dvs at ca 2250 personer har været tilfredse eller meget tilfredse.

Deres kundeservice har i mit tilfælde altid svaret inden for 4 timer. Jeg synes de er billige og professionelle. Da min taske gik i stykker, sendte jeg billeder og de sendte bare en ny som vi aftalte og var ligeglad med den gamle.

Jeg er slet ikke i tvivl, jeg handler der igen.

( Nej, jeg er ikke betalt af ZooPlus, jeg synes bare det er rigtig synd for virksomheder, at det nogle gange går stærkere med at svine dem til end at belønne dem. Jeg har en bagtanke med at få folk til at tænke sig om, inden de nogle gange ødelægger enlige iværksætteres drømme og psyke pga. nogle gange småfejl )

• #18   4. aug 2017 Jeg har aldrig haft problemer med zooplus, og har handlet der mindst 1 gang om måned i gennem en årrække.

Jeg har altid forventet længere leveringstid i juli og august, da jeg kan forstille mig at de også kan være ferieramt på deres lager. I år har jeg dog ikke haft oplevet det.

• #19   4. aug 2017 Jeg har købt (meget) der regelmæssigt, specielt efter Lanka kom på diætfoder, som de har et stort udvalg af.
    Jeg har altid fået mine ting, og generelt ret hurtigt. Jeg har dog konsekvent oplevet, at hvis jeg har bestilt meget, så ordren er delt op i to kasser, så følges de aldrig ad. Så når den ene tit frem, inden den anden overhovedet har forladt Tyskland. smiley smiley smiley

• #20   4. aug 2017 Nå nr 2 pakke som de ikke havde sendt (ifølge dem), er kommet i dag med posten. De har virkelig styr på tingene denne gang smiley

• #21   4. aug 2017 Jeg har også handlet der igennem et par år nu, ca. 1 gang om måneden. Har én gang oplevet, at jeg ikke fik en sæk foder, som jeg havde bestilt. Der fik jeg pengene retur med det samme. Har kun positivt at sige om Zooplus.

• #22   4. aug 2017 bestilte fra Zooplus.de i søndags. der kom en pakke onsdag, torsdag og idag. så ingen klager herfra. jeg har kun oplevet hurtig levering derfra

Kommentér på:
Arrrgg sen levering af varer

Annonce