{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Så er det i morgen.... {{forumTopicSubject}}

mine 4 dejlige hunde skal "indvie" et helt nyt svømmecenter.

Hvor heldig kan man være? Et nyt svømmecenter er åbnet i denne uge kun 15 km. fra hvor jeg bor. Så jeg har været hurtig at bestille en time, så både Bolette, Bianca, Baloo og Belvedere kan komme ud at svømme.

Har tidligere gået i AA Hundecenter, men det koster en køretur på 70 km. hver vej.

Glæder mig rigtig meget, for det er første gang Belvedere skal med. Han er en vandhund ved stranden, men hvad mon han siger til et bassin?

Cherie min gamle pige på 11½ skal ikke med, men det er jeg helt sikker på at hun er godt tilfreds med.

Hilsen Gitte

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er det i morgen....
  • #1   8. dec 2006 Gitte.. jeg har så fundet det i Skælskør jeg efterlyste,så der har vi en time på mandag... Nu får du hjælp til labben ikk??

• #2   8. dec 2006 Det nye sted ligger tæt ved Tølløse (Holbæk).

Mht. labben, så er min mand med, og jeg har selv startet Bianca og Bolette, så jeg tror det går. Men da det er første gang, så regner jeg da med at vi lige en introduktion til stedet og faciliteterne, og så tager vi den helt med ro den første gang.

Godt Stine at du har fundet det i Skælskør - hvorfor har jeg aldrig vidst at der også var noget der. Går til agility med nogen fra Skælskør.

Gitte

• #3   8. dec 2006 Gitte.. min computer gik ned,derfor først svar nu.... De har først åbnet for 3 uger siden,og har ikke gjort så meget reklame for det endnu... Jrg syntes det er fedt,at der åbner flere svømmehaller,men er en smule bekymret når det er første gangshunde og genoptræningshunde.. der skal man ha noget erfaring og tenik,samt vide hvor lidt og hvor meget...

• #4   8. dec 2006 Stine: Jeg synes jeg har fået et godt indblik i hvordan jeg starter en ny op. Min bedre halvdel grinte lidt, da jeg sagde at labben skal have svømmevest på. At en hund svømmer ved stranden er noget andet end i et bassin. Ved stranden går den selv ud, og finder ud af om den vil svømme eller bare fjolle rundt. I et bassin så er der dybt, og selvom hunden virker rolig, så ved man aldrig om den kan blive forskækket, og har den så ikke vest på og går til "bunds" så er man da næsten sikker på at den absolut ikke vil bryde sig om det.

Gitte

• #5   8. dec 2006 Stina: så er der da mulighed for job til dig *S*

Øv de må altså gerne snart lave en tættere på mig

• #6   8. dec 2006 Gitte.. Kan nok følge din bedre halvdel..ss Jeg skal indrømme at jeg aldrig har brugt vest på en labbe.. men de små du har,kan ha en lille tendens til at rulle,derfor gir vi dem vest på... Jeg skal selv starte en lille rotte tæve op og hun får ikke vest på... Men nu har jeg osse arbejdet med det on/off i 7 år,så jeg ved hvordan jeg skal styre hende,så det blir en positiv oplevelse... Nu har i en labbe og det er sandsynligvis kun lige i det den mærker at der ikke er fast grund,at den vil stresse op,ellers burde den bare svømme derud af ..G
    Men ja,hvis du har det bedst med vest,så gi den sådan en på...

• #7   8. dec 2006 janne.. har snakket med dem og nu må vi se om.. har tilbudt dem hjælp i tilfælde af,de får en genoptræningshund ind...

• #8   8. dec 2006 Stine: Jeg vil selvfølgelig "lege" det ind med labben, og første gang bliver det kun til et par omgange, så den får en god oplevelse ud af det.

Men min "Bimsepige" Bianca skal svømme sammen med ham, og så kan han jo se hvor dygtig hun er. Allerede 2. gang gik hun selv ned ad rampen, ploppede i, og stødte fra med bagbenene, og så tøffede hun ellers rundt indtil hun selv syntes hun skulle have en pause. En rigtig vandhund.

• #9   8. dec 2006 Gitte.. har hørt om dine små vandhunde dernede fra..gg..
    Det er altid sjovt at høre om de racer,der ikke er så mange der svømmer med.. Har det hjulpet med hensyn til fylde og udstilling??
    Det skal nok gå med labben,de er næsten født til det..ss

• #10   8. dec 2006 Ja, det har hjulpet. Til min store sorg har jeg i onsdags fået konstateret at Baloo har en meget mild grad af løs knæskal i venstre bagben. Han halter en gang imellem, men al den tid han svømmede var der ingen ting. Nu hvor vi holder pause, så sker det en gang imellem. Men som dyrlægen sagde "bliv endelig ved" det er kun godt for ham.

Det er så nyt endnu, så jeg har endnu ikke fået udbredt den sørgelige kendsgerning, at han ikke kan avle. Men selvfølgelig kan han ikke det, jeg skal bare lige komme mig over "choket".

Bianca er en flot lille "pige" og medlemmerne i klubben synes det er en kanon hvalp jeg har, så ja, hun har virkelig blevet den flotte hund, som jeg havde håbet hun vil blive. Bolette har kun prøvet det 2 gange, men hun skal nok få glæde af det også. Knap 4 mdr. og noget "pindet" fordi nogle kropsdele vokser hurtigere end andre - derfor er det også godt for hende at svømme.

• #11   8. dec 2006 Gitte.. øv,det er godt nok triste nyheder... generelt har alle hunde godt af svømning..

Kommentér på:
Så er det i morgen....

Annonce