{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

Das tierhotel - nye forsendelses regler. {{forumTopicSubject}}

Jeg kan se på DTH hjemmeside at de har fået nogen nye forsendelses metoder/regler.

blandt andet står der

In der kommenden Woche werden Umstellungen vorgenommen, sodass pro Paket bis 26,00 kg verpackt und versendet werden können. Weiterhin ist ein kombinierter Versand von gegarten Produkten und Frostartikeln nicht möglich.

jeg forstår det som at man nu ikke længere kan bestille både frostvare og tørrede godbidder i samme pakke ? hvis jeg forstår korrekt ?

https://www.das-tierhotel.de/versandhinweise

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Das tierhotel - nye forsendelses regler.
  • #1   1. jul 2017 Min tysk er meget utrænet, men ja, de nye regler træder i kraft fra næste uge, og skal sendes hver for sig, men jeg forstår så ikke hvorfor at de tørrede fx gnaveben ikke bare pakkes med i frostbilen. Mig bekendt ville de aldrig tage skade af lidt frosttransport, så længe det ikke er den anden vej rundt

• #3   1. jul 2017 jeg tror det er fordi de er skiftet til at pakke det med tør is ?
    det var det ikke førhen

men det er da godt nok trist hvis det rigtigt smiley så kan jeg ikke længere bestille godbidder sammen med mit kød

• #4   1. jul 2017 så skal jeg bestille godbidder for sig selv - man der er jo også et minimums kg man skal bestille
    og jeg skal ikke lige bruge 10-12 kg godbidder smiley

• #5   1. jul 2017 Isabelle

jeg har også altid bestilt alm levering.
    og altid fået frossent kød

Kommentér på:
Das tierhotel - nye forsendelses regler.

Annonce