{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

hey jeg har et spørsmål om min schæfer {{forumTopicSubject}}

min schæfer kan ikke være sammen med andre store han hunde men tæver og hun hunde og ikke så store han hunde går det fint men er det fordi han er de 1år og 2 måneder han lige er lidt sur og bliver det ved sådan han har ikke kunne enes med andre han hunde ca lidt mere en 1 måned

kom endelig med nogle svar

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hey jeg har et spørsmål om min schæfer
  • #3   5. dec 2006 det er helt klart hans alder der spiller ind her. træn ham positivt sammen med andre store hanhunde så han forbinder dem med noget godt, og derved lærer at ignorerer dem

• #4   5. dec 2006 er næsten helt sikker på at det er hans alder,han er jo ved at blive voksen og vil prøve at dominere det går gerne over af sig selv han skal bare finde sin plads i forhold til de andre hanner han omgås (kan være at han lige skal sættes på plads af en ældre han )

• #5   5. dec 2006 Han er i "lømmelalderen " *G* og tror han er den stærkeste i verden.Han skal lige prøve at pisse sit domæne af,det hjælper hvis han bliver sat på plads af en mere dominerende hanhund....god fornøjelse med det,har selv en stærk tæve som stadig tror hun er den mest dominerende af alle i verden..puha..

• #6   6. dec 2006 mange takkkk forv alle jeres svar

Kommentér på:
hey jeg har et spørsmål om min schæfer

Annonce