{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.792 visninger | Oprettet:

Shihtzuhunden
Shihtzuhunden
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18

Buler på næsen ... {{forumTopicSubject}}

Min shih tzu har fået et par "buler" på næsen. Jeg troede egentlig først det var sår, og kom til at pille det ene af, hvor der var lyserødt under. Det er så blevet til en "bule" igen. Det mærker som et sår, men det heler ikke, så derfor tænker jeg hvad det ellers kan være ? Og er det normalt eller er det en tur til dyrelægen smiley har nogen oplevet noget lignende ?

Har forsøgt at vedhæfte et billede, men det er vist lidt svært at se derpå smiley

På forhold tak for hjælpen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Buler på næsen ...
  • #2   30. maj 2017 Ja de har nemlig ofte snuden for langt fremme smiley jeg kan læse at det også kan være vorter smiley jeg må holde øje og så ellers forbi dyrelægen smiley

• #4   31. maj 2017 Jeg tænker også på en slags allergisk reaktion. Har du evt.dryppet hunden for nylig med et loppe/flåtmiddel ? en af mine hunde reagerede nemlig ved at få buler på snuden i starten. Hvis du har så prøv at vask den godt og grundigt og så gi lige dr.dyr et ring, for hos min hund udviklede det sig grimt. ud over det har jeg desv. ingen ide`.

• #5   31. maj 2017 Tusind tak for jeres svar, har fået en tid hos dyrelægen til morgen, han har nemlig en meget mild grad af allergi så måske det hører sammen med det smiley

Kommentér på:
Buler på næsen ...

Annonce