715 visninger
|
Oprettet:
Foder til schæferhvalp. {{forumTopicSubject}}
Om en uge kommer lille Benji hjem, som er en smuk, langhåret schæferhvalp. Men det er simpelthen en jungle at finde rundt i alt det hvalpefoder der findes... Derfor håber jeg på at høre fra andre med samme race, hvad pokker I fodrer/fodrede med?
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 6 Svar: 1.833
Kig på ham, og vær sikker på, at han er slank under opvæksten. At hans pels er blank og fin.
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682
maj 2017
Følger: 9 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 6
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.389
Min bjæfer er foderallergiker så det gav sig selv, da hun var 5 mdr. at tørkost ikke var en løsning for os.
Hvis din vov er sund og rask er der masser af godt foder at vælge imellem, så jeg kan godt forstå det virker overvældende
Et råd er dog, at sikre, at hunden uanset hvad, spiser varieret
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.469
Aldrig om jeg da ville købe hvalp et sted, hvor hvalpene ikke blev foderet ordentlig.
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.389
Ved mig er der såå mange andre ting jeg prioriterer ved en opdrætter, end om de ved en masse om fodring af hunde generelt. Super bonus, hvis de gør det ... ikke sikkert deres råd er noget jeg personligt vil følge, eller en fodermåde jeg benytter ...
Vi fodrer vel alle ud fra den individuelle hunds behov, og så ud fra hvad der bedst passer ind i vores dagligdag ...
TS spørger ind til forskelligt foder, og personlige erfaringer, her skulle der så være kommet forskellige bud ... så TS har noget at sammenligne med ... hun kan så her evt. tage opdrætters erfaring med i overvejelserne.
Min hund er råfodret (+ diverse) siden hun var 5 mdr. Det er ikke en metode som er for alle ... Derfor byder jeg ikke ind med mere, da jeg ikke kender til det forskellige tørkost på markedet, andet end, min hund kan ikke tåle det.
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Foder til schæferhvalp.