{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

CT-scanning af hunds hjerne {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde som har prøvet at få foretaget en ct-scanning af hunds hjerne?

Jeg skal have ringet til kvl for at høre om pris, samt tjekke om forsikringen tager regningen

Men hvordan foregår det, og hvad har i betalt for det?

Jeg tænker at få foretaget en scanning inden hunden starter på epilepsi-behandling, for hvis hunden IKKE har epilepsi, så er jeg heller ikke meget for at fylde hunden med medicin.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CT-scanning af hunds hjerne
  • #1   10. maj 2017 Det er selvfølgelig ikke helt det samme, men vi har netop fået foretaget en CT-scanning af Wilmas lever med kontrastvæske. Det var fuld narkose og kostede omkring 3700 kr på Universitetshospitalet på Frederiksberg. Vi har Dyrekassen som forsikringsselskab og de dækkede uden problemer smiley

• #3   11. maj 2017 Ulla, det var dyrlægen som sagde CT-scanning smiley

Uanset hvad, så ville dyrehospitalet ikke oplyse om en ca pris, først når der er en henvisning fra dyrlægen smiley

Nu venter jeg på de sidste svar fra blodprøverne (jubii hunden er testet negativ for Addisons smiley ), og så må jeg tage den derfra.

• #4   12. maj 2017 Hunden blev heldigvis også testet negativ for nyreproblemer. Og den dyrlæge sagde så det er en MR-scanning smiley

Nu skal der så en henvisning afsted til KVL, for tanken om at starte en behandling op i blinde, den er jeg ikke meget for.

Overvejer også at hunden skal have en alternativ behandling, det kunne jo være at det hjalp smiley

Kommentér på:
CT-scanning af hunds hjerne

Annonce