DGI rallystævne igår DGI rallystævne igår
Enya var til sit første stævne igår. Hun havde slet ikke været i sådanne omgivelser før, (mange biler, telte, mennesker, hunde, osv.) så ud fra det og den enorme varme, der pludselig kom, så tog hun det rigtig flot!
Videoen kan ses her:
https://www.facebook.com/PotepatruljensSejeHunde/videos/1445994472090114/
Paya var også af sted. Det er hendes 4. stævne (inklusiv klubmesterskab)
Vi har generelt ikke trænet ret meget på hele baner, og hun var desværre meget ramt af varmen.
Men det gik godt - jeg er tilfreds med både Paya og Enyas indsats.
Der kom lidt fart på Paya ved de sidste 3 skilte.
Se Paya gennemløb her: https://www.facebook.com/PotepatruljensSejeHunde/videos/1446004015422493/
Andre, der var af sted til det eller et andet stævne/udstilling igår?
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 641
Dumle og jeg startede vores første rally stævne for snart et år siden, og det er også først nu, at hun er blevet ligeglad med omgivelserne omkring sig.
Det gælder sådan set også for mit vedkommende - de første par stævner var jeg super nervøs, og lavede en masse fejl!
Men når man først én gang er blevet trukket 10 point for en dum førerfejl - så gør man i det mindste aldrig den fejl igen
Har dog aldrig hørt om ultra begynder baner før, men det kunne jeg godt bruge til Saga! Hun giver altid op halvvejs igennem banen, og så gider hun ikke mere
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 57 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 239 Svar: 3.370
Vi har det også til vores klubmesterskaber. Man må kun deltage i ultra-begynder én gang. (med mindre det er i DGI tunering - her skal man deltage i samme klasse alle tre gange)
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 641
Jeg træner nemlig både i DKK og DGI, indtil videre har vi bare kun startet DKK.
Men hvordan kan det være, at i ikke har fået jeres point endnu?
jun 2008
Men resultatlisten kommer på mail inden for et par dage.
jul 2010
Følger: 14 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 72 Svar: 274
jun 2008
DGI rallystævne igår