Slidgigt? {{forumTopicSubject}}
Vi måtte en tur til døgndyrlæge her til aften - mens vi sad og hyggede i sofaen (min mor var på besøg), ville Zico sætte sig ved siden af min mor, men da han satte sig så skreg han, og jeg mener SKREG. Så gik han almindeligt rundt og pludseligt skreg han igen.... jeg prøvede at trykke ham alle steder uden resultat, indtil jeg ramte plet øverst på venstre bagpart.
Ringede straks til dyrlægen, og vi måtte køre til Kolding kl. 21 - dyrlægen prøvede alle mulige ting i lang tid, uden resultat... men fandt også til sidst stedet på venstre bagpart. Hun mener det kan være slidgigt i hoften... altså HD. Han skal røngtenfotograferes enten mandag eller tirsdag.
Han fik 2 smertestillende sprøjter og jeg fik tabeletter med hjem til de næste dage.
Føj jeg har det skidt og han har det endnu ringere... det skærer simpelthen så dybt i hjertet hver gang han skriger... det er ikke til at holde ud.
Jeg måtte simpelthen bare lige ud med det.
mar 2006
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 4 Emner: 91 Svar: 283
knus oq kram , Ditte, Bemmer, Risti og Cæcilie . <33
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Stakkels Zico:-(
Håber der er noget der kan hjælpe...
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 1.404
okt 2006
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 4 Emner: 110 Svar: 408
jeg håber det bedste for din hund og dig
jul 2005
Følger: 22 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 116 Svar: 1.111
I morges hylede han da han flyttede på sig - men her til eftermiddag ville han selv ud at gå, og gik ned ad trappen uden at kny og lavede både stort og småt, jeg har ikke givet ham smertestillende i dag, og har bestemt at vi tager til døgndyrlæge og får ham røngtenfotograferet i dag - jeg vil simpelthen vide nu og her hvad der er galt... men hans humør og væremåde tyder da heldigvis på at det ikke er alt for slemt, men nu må vi se. Håber på det bedste ...
Igen tak allesammen.
okt 2006
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 4 Emner: 110 Svar: 408
jul 2005
Følger: 22 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 116 Svar: 1.111
Der er gode nyheder, hofterne er fuldstændig som de skal være, det drejer sig højst sansynligt om en forstuvning eller et vrid.... så nu hedder det smertestillende i en uge, han er allerede noget bedre, har kun pebet en smule.
Slidgigt?