{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.571 visninger | Oprettet:

Høns {{forumTopicSubject}}

Hej Hg.
Nå jeg er blevet ejer af to høns, en hane og en høne. Det var ikke meningen at det skulle være nu, men min farmor og farfar havde en hane det blevet hakket rigtig meget af deres ene kalkun, så jeg fik selvfølgelig ondt af det stakkels hane og tog ham og damen med hjem.

Jeg må konstatere at opstarten for mig har været noget svær, der er så mange ting man skal vide og det er også vigtigt for mig at de har det godt.

Jeg fik dem hjem for 8 dage siden og hun har lagt så fine æg, og de virker til at være faldet okay til. MEN så kommer jeg ud imorges og ser hun er plukket på ryggen(kun ryggen, hale og nakke er stadig fint). Hvad tror i det skyldes?

Jeg har været ved at søge lidt rundt, og kan se nogle skriver lus/boldmider, men der har jeg strøget med noget imod, nogle skriver manglen på frisk vand eller vitaminer, men det har de, har købt et godt æglægningsfoder også har de skaller, og de får selvfølgelig nyt vand hverdag.

Også er der nogle der skriver kedsomhed, og det kan jeg ikke afslå kan være det. De kommer fra et sted hvor de er vant til at gå ude og ved os er de pt kun inde, de har dog 15 m2. Hvis det er kedsomhed, har i så forslag til hvad jeg kan gøre, så lidt ikke går helt galt indtil den udendørs hønsegård er lavet?

Håber der er nogle der sidder med lidt forstand på høns smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Høns
Kommentér på:
Høns

Annonce