857 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Anja T
Anja T
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

sløvende medicin sløvende medicin

Jeg har en ældre hund, en lille blanding som på trods af at hun ellers er en rolig og tillidsfuld og glad pige, går i panik når hun skal have klippet negle. Hun er 14 nu, så vi har de sidste år, efter utallige års forsøg på træning og godbidder og dejlige, fået dyrlægen til at gøre det når hun alligevel var bedøvet for at få renset tænder. Men nu er det som om hendes negle vokser monsterhurtigt...og desuden kan jeg ikke længere lide tanken om at give hende en indsprøjtning så hun sover et halvt døgn...Så spørgsmålet er om der findet en pille man kan give hende der får hende til at blive så sløv at vi kan klippe hendes negle uden at hun går i panik. Vi kan holde hendes poter et øjeblik i hånden med godbidders hjælp, men får hun øje på saksen, hviner hun og tisser og man kan ikke helt få kontakt til hende. og vi kan ikke holde hende fast....både fysisk men også følelsesmæssigt er det ikke muligt.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sløvende medicin
  • #1   31. mar 2017 Du kan bede din dyrlæge give hende en let bedøvelse.
    Sådan en fik ene tæve den anden dag, de falder i søvn, men hun var ikke længere væk end hun logrede med halen og reagerede da de barberede hende og vaskede hende.
    Hun kunne selv gå ud derfra igen da vi skulle hjem.

• #3   1. apr 2017 Birgitta: Jeg lærte også Kia de ting da hun var lille. Hun har så ikke haft brug for, at få klippet negle i 10 år, så skulle det pludselig komme, er jeg ikke sikker på, at hun ville være vildt samarbejdsvillig, selv om hun lærte det, som hvalp.

Alle situationer er forskellige.

• Anja T
    Anja T Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   1. apr 2017 :)tak for jeres input. Jeg har to andre hunde, en irsk ulvehund på 6 år og en chihuahua på 4 og så hende den gamle dame. Jeg har ingen problemer med at klippe negle på hunde generelt og de to andre rækker pænt poterne frem på kommando:) De er blevet trænet i det fra de var små og det er rosa faktisk også men rosa er som sagt en gammel dame der er blevet lidt sær og det er lige præcis fordi det ikke længere er nok at klippe dem når hun får renset tænder mere, at jeg spørger herinde.:) sidste gang var hun meget lang tid om at vågne og blive sig selv og vi vil jo meget gerne beholde hende så længe som muligt smiley

Kommentér på:
sløvende medicin

Annonce