{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Tinna
Tinna
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789

Øv for en oplevelse {{forumTopicSubject}}

I dag da jeg skulle på arbejde rendte der en lille papillon-hvalp løs rundt. Den anede ikke rigtig hvor den skulle gøre af sig selv, så den valgte at følge med mig. Det gik ikke rigtig, men kunne jo heller ikke bare lade den være.

Gik hjem med den til Lilly og tog på arbejde.
Da jeg kom hjem igen fik jeg ringet til politiet og efterlyst dens ejere. Der var ingen der havde ringet ind og meldt den lille hvalp savnet og det undrede mig godtnok meget.

Senere fik jeg fat i en dame som kender ret mange der bor her i området, for at se om hun kendte hunden og en mulig ejer. Det gjorde hun, men kunne fortælle mig at det var en dranker og misbruger der ejede hunden.

Jeg havde godt set en meget påvirket dame, da jeg så hunden først, men da hun drejede af op af en sti uden overhovedet så meget som at kigge eller kalde efter hunden og forsvandt helt, havde jeg ikke regnet med at det var hendes. Hunden var jo også blevet ret forvirret og havde i stedet valgt at følge med mig.

Må indrømme at jeg ikke havde meget lyst til at aflevere hunden til damen, da jeg havde set hvor ligeglad hun var med den. Den havde ikke snor på og havde ingen hundetegn heller.

Fik dog kontakt med ejerens datter som tog hunden og nu håber jeg bare den kan blive der eller finde et nyt hjem.
Sikke en øv-oplevelse :o(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv for en oplevelse
  • #1   29. nov 2006 kan jeg godt forstå...
    var den ikke chippet?

• #2   29. nov 2006 mads og elise: Det ved jeg ikke. Det nåede jeg ikke at få tjekket. Ville jeg have gjort i morgen hvis ikke jeg havde fundet ejeren. Men regner ikke med det.

Manne: Lilly var lidt jaloux på den, men var stille og rolig omkring hende.

• #3   29. nov 2006 Ej ja sikke noget øv øv, men godt at du tog den med hjem, istedet for at lade den løbe rundt på må og få... Lyder da heller ikke som om damen er specielt intresseret i sin hund, når hun ikke ser efter den. Håber da også at datteren tager sig af den, eller finder et nyt og bedere hjem...

• #5   29. nov 2006 Manne: Ja det er hun - her er heller ikke andre pige hun kan være ;o)

• #6   29. nov 2006 DFFD: Jeg arbejder på det internat hvor hunden ville komme ud hvis det var, men jeg synes gerne at den måtte blive her, så det spurgte jeg politiet om den ikke måtte, og det var helt ok. De fik så bare mine oplysninger samt oplysninger om hunden. Vidste jo at den tilhørte nogen her i området, men havde ikke forventet at det var sådan en træls ejer :o(

• #7   29. nov 2006 Miss Pip: Det havde jeg heller ikke lyst til, men andet ville være tyveri.
    Havde også mest selv lyst til at beholde den lille smukke pige

• #8   29. nov 2006 jeg havde gjort som DFFD

så kunne hun få lov til at betale for ophold på internat + bøde for ikke at have hundetegn

• #9   29. nov 2006 Miss Pip: Ja, men hvorfor skulle hunden derud og stå, hvis en sød familie stod og manglede den lille. Det ville være noget nemmere at hente den hos mig. Havde aldrig i mit liv forestillet mig en så træls ejer.

Tænkte både på hunden og på ejeren.

• #10   29. nov 2006 Janne: Havde jeg vidst det var sådan en type havde den også røget på internatet for at de kunne komme til at betale bøden

• #11   30. nov 2006 Øv - hunden er tilbage hos ejeren som er misbruger :o(

Kommentér på:
Øv for en oplevelse

Annonce