Hundepasning Sjælland Hundepasning Sjælland
Hej jeg hedder Emma, jeg er 17 år og bor I Holbæk. Hvis nogle her inde kunne have brug for pasning af jeres skønne hunde, tilbyder jeg pasning I hjemmet. Alt efter hvor I bor osv. Kan han/hun også blive passet hos jer, hvis hunden er tryggest ved det ? Kan selvfølgelig også vande planter / passe hus hvis I er væk I længere tid. Jeg har tideligere passer forskellige små og mellemstore hunde (cockerspaniel, Chihuahua, blandingshunde) for andre familier, så er efterhånden meget van til pasning af alle slags hunde. Jeg bor I et villakvarter med en mellemstor have at boltre sig I, dog uden indhegning. Derudover bor jeg også tæt på bade strand og skov. Jeg kan tilbyde en masse lange gåture og leg I have og hus. Jeg har altid ønsket mig en hund, men da jeg stadig er studerende og derfor ikke ved hvad fremtiden vil bringe, vil jeg ikke anskaffe min egen hund - det vil jeg ikke byde den. Men da jeg elsker hunde, ville det være perfekt at passe jers hunde I stedet for.
Jeg har selv to katte, så derfor er det et krav at hunden skal kunne tolerere dem hvis den skal passes hos mig, og derudover skal hun/han kunne være alene hjemme I nogle timer om dagen.
Men hvis I har nogle spørgsmål må I endelig skrive en kommentar, sende en besked eller sende mig en mail på Emmadawall24@gmail.com.
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 266 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.596
mar 2017
Følger: 7 Emner: 1 Svar: 7
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.149
mar 2017
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 266 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.596
Nu kommer jeg selvfølgelig bare med mit perspektiv: jeg passer også engang imellem men gør det kun hvis jeg ved, at jeg kan være hjemme ved hunden (eller det selvfølgelig er over en længere periode) - at en hund kan være alene derhjemme i trygge rammer, betyder ikke, at man fra dag ét kan efterlade den en hel arbejdsdag alene i fremmede omgivelser, og pasning er jo i sagens natur ofte så kort, at man ikke rigtig har tid til at tilvænne det.
Jeg håber du tænker over at der er forskel på de miljøer, hunden er alene i, og dét at den kan være alene derhjemme ikke er lig med, at den nu er upåvirket og man bare kan forlade den efter forgodtbefindende
mar 2017
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.500
mar 2017
mar 2017
mar 2017
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.149