836 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Emma D
Emma D
Følger: 7 Emner: 1 Svar: 7

Hundepasning Sjælland Hundepasning Sjælland

Hej jeg hedder Emma, jeg er 17 år og bor I Holbæk. Hvis nogle her inde kunne have brug for pasning af jeres skønne hunde, tilbyder jeg pasning I hjemmet. Alt efter hvor I bor osv. Kan han/hun også blive passet hos jer, hvis hunden er tryggest ved det ? Kan selvfølgelig også vande planter / passe hus hvis I er væk I længere tid. Jeg har tideligere passer forskellige små og mellemstore hunde (cockerspaniel, Chihuahua, blandingshunde) for andre familier, så er efterhånden meget van til pasning af alle slags hunde. Jeg bor I et villakvarter med en mellemstor have at boltre sig I, dog uden indhegning. Derudover bor jeg også tæt på bade strand og skov. Jeg kan tilbyde en masse lange gåture og leg I have og hus. Jeg har altid ønsket mig en hund, men da jeg stadig er studerende og derfor ikke ved hvad fremtiden vil bringe, vil jeg ikke anskaffe min egen hund - det vil jeg ikke byde den. Men da jeg elsker hunde, ville det være perfekt at passe jers hunde I stedet for.
Jeg har selv to katte, så derfor er det et krav at hunden skal kunne tolerere dem hvis den skal passes hos mig, og derudover skal hun/han kunne være alene hjemme I nogle timer om dagen.
Men hvis I har nogle spørgsmål må I endelig skrive en kommentar, sende en besked eller sende mig en mail på Emmadawall24@gmail.com.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundepasning Sjælland
  • #1   17. mar 2017 Er det i DIT hjem den fremmede hund skal være alene i flere timer om dagen? smiley

• Emma D
    Emma D Tilmeldt:
    mar 2017

#2   17. mar 2017 Ja, bare en normal arbejds/skole-dag. Kan også blive i eget hjem, hvis hunden er tryggest ved det selvfølgelig smiley

• #3   17. mar 2017 Opret en annonce i stedet for smiley

• Emma D
    Emma D Tilmeldt:
    mar 2017

#4   17. mar 2017 Har jeg også lige gjort - fandt lige ud af det var det man skulle i stedet for smiley

• #5   17. mar 2017 Du skal ikke regne med at en hund kan blive passet af en fremmed person, i et fremmed hjem, og bare sådan lige med det samme kan være alene en hel arbejdsdag smiley

Nu kommer jeg selvfølgelig bare med mit perspektiv: jeg passer også engang imellem men gør det kun hvis jeg ved, at jeg kan være hjemme ved hunden (eller det selvfølgelig er over en længere periode) - at en hund kan være alene derhjemme i trygge rammer, betyder ikke, at man fra dag ét kan efterlade den en hel arbejdsdag alene i fremmede omgivelser, og pasning er jo i sagens natur ofte så kort, at man ikke rigtig har tid til at tilvænne det.

Jeg håber du tænker over at der er forskel på de miljøer, hunden er alene i, og dét at den kan være alene derhjemme ikke er lig med, at den nu er upåvirket og man bare kan forlade den efter forgodtbefindende smiley

• Emma D
    Emma D Tilmeldt:
    mar 2017

#6   17. mar 2017 Jeg ved det ikke er alle hunde der er trygge ved det. Jeg har også efterhånden passet et par stykker, både i ferier og hverdage, men har hid til ikke prøvet en hund der ikke har kunnet være alene hjemme et par timer, hvis den har været Van til det. Dog synes jeg også at det for det meste er bedst med hund i hundens eget hjem, da den selv synes det er rarest. Men selvfølgelig vil jeg helt klart tage det til mig du siger, og har altid en god samtale med hundeejer inden om den nu kan være alene hjemme og om de har prøver det før osv.

• #7   17. mar 2017 Altså jeg ville ærligt aldrig få min hund passet hvis den skulle være alene hos den der skulle "passe" den. Så kan den jo ligeså godt være alene derhjemme?

• Emma D
    Emma D Tilmeldt:
    mar 2017

#8   17. mar 2017 Det er heller ikke rigtig som endagspasning jeg mener det her som. Hvis det var det, kan jeg godt se at det ikke ville give nogen mening smiley

• Emma D
    Emma D Tilmeldt:
    mar 2017

#10   17. mar 2017 Kan de med katte eller søger du pasning hjemme hos dig selv? smiley

• Emma D
    Emma D Tilmeldt:
    mar 2017

#12   17. mar 2017 Haha er ellers ikke rigtig bange for nogen hunderacer smiley

• #13   17. mar 2017 Du skal også frygte John mere end de to bæster der smiley

• Emma D
    Emma D Tilmeldt:
    mar 2017

#14   17. mar 2017 Hahaha hvorfor undrer det mig ikke smiley

Kommentér på:
Hundepasning Sjælland

Annonce