Når gamle tråde genoplives {{forumTopicSubject}}
Jeg plejer at være ret god til at spotte det.
Pg det er nu altså ret sjovt med en 'hvalp bortgives" tråd og folk 3 år efter spørger om hvalpen stadig er til bortgivning..
Eller når en tråd om en ældre schæfertæve der søger nyt hjem, og flere skriver at de gerne vil tage den..
Ja prøv om i kan nu har janni haft den hund i flere år nu...hun giver næppe slip på hende
Synes det er lidt spændende at bladre ned i en ældre tråd for at se hvem der har genoplivet og hvorfor.
F.eks når gamle kennel tråde genoplives af en happy ever after køber af hvalp fra den fabrik og at lige deres hund er super sund aldrig haft en sygedag, og diverse andet...så vi skal bare klappe kæft med kritik af det sted...
Ja jo og hvad fuk skal en ulykkelig køber af en syg hvalp lige bruge det til
Det ses i øvrigt også meget på hestegalleri, at en old gammel tråd bliver genoplivet
Jeg har selv været faldet i fælden...en gammel tråd oplives og jeg svarer i den som var den ny....Men heldigvis er jeg langt oftere hurtigt til liiiige at tjekke årstallet
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.402
Jeg siger det bare!
Laika er min elskede hundepige
aug 2008
maj 2015
Følger: 54 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.571
aug 2008
maj 2015
Følger: 54 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.571
Jeg sværger, turde næsten ikke læse den til ende da ordet aflivning kom på banen. Der havde jeg godt nok luret alderen på tråden, men man holder jo af dyr så frygtede lidt at tråden ville ende ud i at nogle ville tage hunden og så fik svaret jamen den blev aflivet i går
aug 2008
Bare rolig Salla, jeg hentede hende og jeg har aldrig fortrudt
Når gamle tråde genoplives