{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Tynd tæve med diende hvalpe {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har min lille pekingeser pige som for 3 uger siden fødte 4 hvalpe, vi troede kun der kom 2 og Alina havde intet taget på under hendes graviditet så ja hun så forfærdelig ud lige efter.
Alina ser også bedre ud nu, men stadig langt fra pæn(alina har altid været meget slank).
Hun bliver fodret med hvalpemad og voksen foder med laks(høj mængde fedt) samt hun får vådfoder(fik A/d fra dyrlægen i starten)
Men har i nogle gode råd ellers?
Hvalpene vokser og har det bedre end godt og alina er også glad og godt tilpas smiley

Mvh Natasia

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tynd tæve med diende hvalpe
  • #1   5. mar 2017 Hvor mange hange om dagen fodrer du hende? Mindst 3-4 gange helst så hun får sine behov dækket.
    Hvis hvalpene er tre uger så er det bare at få hældt en massiv mængde foder på dem smiley i gang med opblødt mad så presset kan lettes fra hundemor

• #2   5. mar 2017 hun får mad flere gange om dagen end det smiley nok nærmere 4-6 gange og store portioner.
    ja hvalpene skal snart begynde at have andet det ved jeg smiley

• #4   5. mar 2017 okay det skal jeg nok være opmærksom på smiley

• #5   5. mar 2017 Der er jo også pemikan fra hennet pet. Det er mængdemæssigt kalorietæt. Så de skal ikke have så meget for at få flere kalorier.

• #6   5. mar 2017 Vores tæve er også meget slank/tynd efter fødslen( hvalpene er nu 5 uger) hun får hvalpefoder - både tør og våd.. samt div fede fisk og alle mulige andre lækkerier:)) hun er på hendes normale vægt nu - men ser ikke sådan ud:(
    Vi fortsætter med at give hvalpefoder indtil hun ser fin ud igen - men hun trives og er tilpas:)
    Så tænker at hvis jeres tæve ellers er glad og har overskud, så kommer "sulet" snart igen:)

Kommentér på:
Tynd tæve med diende hvalpe

Annonce