983 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Hvad giver mætheds fornemmelse ud at fede for meget?? Hvad giver mætheds fornemmelse ud at fede for meget??

Min kære sheltie er en lab i forklædning, går hun fordi hundebaren i hundebutikken tager hun et kilo på smiley

Så hun får ikke særlig stor mængder mad, og light foder giver ikke hende mere mæthed for det ikke meget mere foder hun kan få af det alligevel, gulerødder gider hun ikke (jeps, selv hun er skide sulten, er hun skide kræsen) men hvad kan man give som fyld, hun kaster galle op hvis hun ikke får mad på klokkeslættet smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle bordfodboldbord 305 kr.
  • Beskæring 300 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Ophængning af gardinstænger i betonvæg (4 stk.) 500 kr.
  • Opsætning af lampe 1.043 kr.
  • Havemand 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad giver mætheds fornemmelse ud at fede for meget??
  • #1   1. mar 2017 Acana Light & Fit og Essential Contour er to slags slankefoder, hvor der er meget kød i i forhold til mange andre slags.

Min egen hund tabte sig fint på Essential Contour.

• #2   1. mar 2017 Jeg har ikke prøvet kornfrie foder på hende (har overvejet det ) da hun ikke kan tåle barf (hun får diarre af det)
    hvor mange gram var din oppe på i forhold alm ?

• #3   1. mar 2017 Hmmm der ville jeg nok være IS-kold.
    Min gamle beagle var også kronisk sulten, hvis man spurgte hende selv. Hun fik tilbudt gulerødder og andre grøntsager i en lind strøm, og hvis hun ikke ville spise dem, så havde jeg ro i maven, og konkluderede, at så var hun faktisk heller ikke så sulten....

Hvis problemet primært er, at hun får så tom mave, at hun kaster galde op - kunne det så være en mulighed at fordele hendes nuværende foder ud i flere portioner end dem hun får nu?

• #4   1. mar 2017 Jeg kan ikke huske, hvor mange gram han fik om dagen. Men jeg har aldrig givet så meget foder, som anvisningerne på foderposerne har vist.

Og husk du skal fodre ud fra den ønskede vægt. smiley

• #5   1. mar 2017 Jeg har altid fodret med et ordenligt foder, råt eller kornfrit. Altid 2 gange dagligt, og så ordenlig motion. Selv med en kastreret hanhund, havde jeg ingen problemer med overvægt.

• #6   1. mar 2017 Altså Gabie er jo skiftet til Essential Contour - hun få mere nu, taber sig og er mæt på en helt anden måde!
    Hun får 60 gram

• #7   1. mar 2017 Gitte foder aldrig efter den avisning, hun får pt 50 gram om dagen ellers ligner hun en ballon. hun vejer 7 kilo, og vil gerne have hende på noget andet hvor hun kan få lidt mere.

karina normalt er jeg også det, men det påvirker mit arbejde med hende. kan ikke dele foder mere op, for når jeg starter arbejde igen, kan jeg ikke foder 3 gange daglig smiley

• #8   1. mar 2017 Natascha, min kappet hanhund er heller ikke noget problem, men min intakte tæve er en helt anden snak.

Vi var ud i essentail contour smiley

• #10   1. mar 2017 Hvad fodrer du med nu?

• #11   1. mar 2017 Julie har prøvet det foder halløj og det fungere bare ikke her hjemme. Før jeg fik hende foder jeg kun en gang i døgnet, pga en travl hverdag.
    Pt er hun på noget allergi foder da vi skulle afprøve om det hjalp hende imod hendes forhøjet mavesyre, men hun har kørt på det i over 3 mdr og intet har ændre sig, til til det værre. Så tror det pga sult da hun ved opdrætter fik 6 måltider som hvalp op til hun var 11 uger hvor jeg hentede hende og det var ikke små måltider og hun var næsten mere bred end hun var lang smiley hehe

profilbillede
  • #12   1. mar 2017 Jeg vil anbefale dig, at skifte til noget foder med meget kød i. Lige som du ved fra os mennesker, så hjælper det ikke på mæthedsfornemmelsen, at spise en stor skål salat, hvis ikke der er kød til.

Du kunne evt. starte med et slankefoder. Når så den ønskede vægt er opnået, så kunne du fortsætte på et foder med masser gode råvarer i.

• #15   1. mar 2017 Kenzie hun kan sagtens tåle vådfoder og hendes mave er normalt ikke sart, men råt fra barf forhandler og bare lidt kød slår maven ud, de får rå ben af og til, og i sommer periode får hun lidt råt i maden hver dag for at kunne klar et råt ben men af og til kan hun heller ikke tåle det. Så barf er udelukket for os, har ikke overskud og lyst til at barfe. Plus min Boston skal have foder sit tørkost ellers blusser hans tarmlidelse op.

• #17   1. mar 2017 Alle rå ben fra hest, lam, kvæg osv

• #22   1. mar 2017 tror det spiller meget ind at hun har været FED som hvalp og har fået alle de måltider, hun kaster galler op og er igen begyndt at kaste galle ofte igen og så stjæler hun mad (kun fra kæresten) og hun sluger det, det når ikke at ramme jorden, hun gør det ikke ved mig. Men efter vi har fået baby, frygter jeg for hans fingere når han skal til at gå rundt med mad.
    og er normalt okay med de sulten, men ikke på den her måde. og at kaster galle op i løbe af dagen, plus hun er begyndt at udfordre den gamle...

• #23   1. mar 2017 Min hund kastede også galle op, da han for en del år siden fik Royal Canin. Det mættede simpelthen ikke nok... Da jeg skiftede foder stoppede det helt. smiley

• #25   2. mar 2017 Noget så simpelt som væske i maden giver øget mæthed. Mad med væsken indkorporeret mætter mere pr. Kalorie end andet. Også mere end fibre. Det er ikke nok at drikke til maden.

Dvs dåsemad, råt eller opblødt tørfoder.

Kommentér på:
Hvad giver mætheds fornemmelse ud at fede for meget??

Annonce