Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GIV AGT FOR DENNE PARASIT!!!!
  • #1   9. feb 2017 har haft en hund som var smittet med hjerteorm for 10 år siden, for et år siden fik vores cocker konstateret clostridium bakterier, begge dele menes at skyldes græsspisning og medførte lange sygeforløb, nu træner jeg vovserne i ikke at spise græs trods det ikke er nogen nem opgave, det er en fin artikel kan se jeg skal stramme op med at få hentet og vasket alt legetøj som ligger ude på græsplænen for undgå snegleslims smitte via den vej.

• #2   9. feb 2017 Ja, man tænker ikke over hvor langt omkring i ens have, at sådan en snegl kan komme......og tør slet ikke tænke på turene i skoven smiley

• #12   9. feb 2017 smiley

• #14   9. feb 2017 Åhh jeg bliver så dårlig af at læse om de skide orm ??

Men jeg kan ikke helt finde ud af om det giver mening at få hunden testet? Synes man høre om flere hvor regelmæssig tjek ikke har vist noget som helst, men alligevel viser det sig at hunden er syg?? Og nogen mener man først skal teste når der er symptomer, men så er vi jo allerede langt i forløbet..

Tester i fast og håber det viser mere end at lade være?

• #16   9. feb 2017 Ok tak Isabelle. Jeg har nemlig overvejet at få tjekket..

Har før fået at vide af min tidligere dyrlæge at det tjekkede man kun for hvis der var symptomer, ellers kunne man tjekke hele tiden. Jeg synes bare det virker sent at tjekke når der er symptomer ??

• #18   9. feb 2017 Isabelle, det er lige det jeg tænker.. Men synes bare nogen snakker om at det er en falsk tryghed at teste da deres hunde alligevel kan være smittet selvom en test viser de ikke er.

Jeg tænker bare at så længe man ikke tester så ved man jo slet ikke noget;)

• #21   9. feb 2017 Tak Birgitta:) Tænker du at hunden skal behandles fast med noget hvis den har haft, eller udelukkende hvid den bor i højrisiko område?

Vores hunde spiser umiddelbart ikke snegle, MEN de er svær glade for græs og at lade deres legetøj ligge ude, også selvom jeg forsøger at undgå begge ting for meget..;)

Det er egentlig mærkeligt det ikke er almindeligt at tjekke for lige som de gerne vil vaccinere hvert år??

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.268
    #22   9. feb 2017 Hvordan forgår sådan en test?. Kunne jo være en mulighed i det årlige sundhedskonsultation. At skulle afsted 3-4 gange om året synes jeg er voldsomt,såfremt man ikke bor i de værste områder.

Det ender jo med at man skal møde op en gang om måneden,for at se efter det ene eller det andet.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#26   9. feb 2017 Tak for svar.

• #27   9. feb 2017 Jeg har ikke behov for kun at dele breaking news men blot at dele, hvad der står på avisens hjemmeside.
    Det er jo ikke alle, som er klar over risikoen ved at vuffer slikker/spiser græs osv......

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#28   10. feb 2017 Om det er gammel nyt er det stadig relevant. Jeg har aldrig tænkt på det. Man kan jo kun passe på det man er klar over. Helt sikkert noget jeg vil gøre mit for at undgå. Det lyder bestemt ikke rart

• #33   10. feb 2017 hvordan dælen ved man om ens hund er syg med hjerte lunge orm? smiley

• #36   10. feb 2017 hold da helt op! smiley årh jamen måske man skulle få det gjort bare for en sikkerheds skyld!
    hvordan spredes ormen?? smiley

• #39   10. feb 2017 omg det lyder da helt forfærdeligt smiley kan se jeg bor udenfor risikos områder men tager da lige en tur forbi doktor dyr med afførings prøver bare lige for en sikkerheds skyld!

• #41   11. feb 2017 tak for de gode råd! smiley
    tænker jeg ringer ind mandag og aftaler hvordan og hvorledes, heldigvis tror jeg ikke der er noget, ingen i hjemmet virker syge, men synes nu det ville være rart at være på den sikre side!!

Kommentér på:
GIV AGT FOR DENNE PARASIT!!!!

Annonce