{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
368 visninger | Oprettet:

HUNDETYVERI I AALBORG!!!! {{forumTopicSubject}}

Hvad er det der er i vejen med denne verden vi lever i?!

Onsdag d. 9/3 blev Milo, en lille sort chihuahua med brune og hvide aftegninger stjålet, da han stod og ventede på sin mor, foran Fakta på Kastetvej i Aalborg!
Hvis du ser Milo, kontakt venligst Stine på tlf. 24625226.

Håber der er nogen der kan hjælpe!

Mvh Karina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HUNDETYVERI I AALBORG!!!!
  • #2   11. mar 2005 Kære Elliot A
    jeg er ked af det på Milo`s mor`s vegne, og håber naturligvis at hun finder ham igen.... sig til hende at hun skal efterlyse ham hos politiet og det nærmeste Internat.... og at hun skal blive ved med at ringe og spørge til ham, du kan også foreslå hende at sætte en dusør op til den der ved hvor han er...eller sedler m. billede af ham som hun kan klistre på lygtepæle og i supermarkeder... måske hun så har heldet med sig.... når det er sagt er jeg altså lige nød til at sige dette.... jeg begriber altså ikke at hun kan finde på at sætte en så lille hvalp ude foran et supermarked...og tro at den ikke vil blive stjålet... det er altså RET naivt...men det ved så sikkert nu !!! ja sorry men jeg blev altså lidt forarget over det.... Held og Lykke med at finde Milo.

Lykke

• #3   11. mar 2005 Hvor er det sørgeligt og til at blive så edder vred over - at nogen gør sådan mos andre......Jeg håber han snarest kommer hjem til hans ejer igen i god behold...

Karina..

• #4   11. mar 2005 Hej alle sammen og jeg takker på Stines vejne for jeres respons!
    Det skal lige siges, at det var første gang Milo nogen sinde havde stået uden for noget... Hun plejer ALTID at have ham i en taske, hvis hun lige skulle ind efter noget. (Nøjagtigt som jeg selv). Men hun havde fået forbud mod at tage ham med ind af butikken.
    Men nej, man bør ALDRIG lade sin hund stå uden for en butik alene, har aldrig selv gjort det, og gør det SLET IKKE nu!
    Det er dog mig en gåde, hvordan man kan finde på at stjæle et levende væsen (selvom man har hørt om det før).... Det er jo "næsten" som at stjæle et lille barn...

Karina

• #5   12. mar 2005 Hvordan fanden kan folk finde på det??!!

Nu har jeg ikke særlig tit Mille med ud at handle fordi det er en lang vej at gå, og de gange jeg har hende med så står hun da godt nok udenfor. Nu vil jeg så lige tilføje at har jeg Mille med ned for at handle, så står hun højst udenfor i en 5-7 min. Jeg tror også folk ville få problemer med at få hende med. Hun bider fra sig hvis man nærmer hend eog hun er bundet. En god veninde ville hilse på hende engang da hun stod udenfor, men hvad gjorde Mille. Snappede ud efter hende. Det er ikke noget at være stolt af, men alligevel!...

Jeg håber sandelig Milo bliver fundet. Det er sgu til at blive rigtig ophidset over sådan noget!

• Lise  V
    Lise V Tilmeldt:
    apr 2005

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 3
    #6   11. apr 2005 Hejsa alle

Stines Chihuahua Milo som blev stjålet fra fakta i Aalborg for nogen tid siden blev efter 9 dage fra sin mor indleveret anonymt til Aalborg politi. Stine ringede til mig at hun havde fået ham igen og var overlykkelig. Jeg er selv chihuahua ejer. Stine og jeg mødtes efterfølgende med vores kære små og fik en rigtig chihuahua snak.

MvH Lise:-)

MvH Lise:-)

Kommentér på:
HUNDETYVERI I AALBORG!!!!

Annonce