774 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Foder hvalp Foder hvalp

Hej alle
Nå mit spørgsmål er hvad gør jeg her.... min hvalp på 10 uger vil ikke længere spise... jeg har købt Royal Canin schæferhunde hvalpefoder som den åd som slik hos opdrætter... det tog hurtigt af som den kom til os... jeg sætter foder til den morgen fjerner efter 15 min inaktivitet det samme middag det samme aften... når vi går ud med skålen for at finde foder er han så glad som han tænker nøøøj nu skal jeg have mad og så kommer foderskålen ned og øvvvvv ører ned og som om han tænker åh nej.... han får ik andet godbidder til nødvendig træning så jeg tænker jeg synes ik jeg har gjort ham kræsen...???
Jeg er egentlig vant til at barfe mine hunde men jeg tør ik med min lille stjerne her - han skal bare blive perfekt ?? Det er bare frustrerende når man er Vant til at hundene kan klokken når det er mad tid og næsten ik kan vente og bare guffer i sig og nu står jeg her med en hund der ik vil æde de røvsyge piller ha ha...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder hvalp
  • #2   27. jan 2017 Jeg ville vente og se. Mon ikke det bare er fordi der sker en hel masse i hvalpens liv lige nu og mad derfor ikke kommer i første række smiley

• #3   27. jan 2017 enig med overstående, men du kunne også prøve at skifte mærke? smiley
    jeg giver altid mine hvalpe forskelligt foder så det ikke bliver kedeligt og blander gerne smage osv smiley

• #4   27. jan 2017 Ja altså selvom jeg er nervøs for drejningen af af emnet hvis jeg går ind i hvorforjwg ik vil barfe min hvalp li i første omgang kan jeg da godt li svare på det alligevel
    Jeg vil ik barfe nu da min sidste hund fik en udviklingsforstyrrelse der kan skyldes flere faktorer deriblandt for protein holdigt kost og for meget calcium....
    igen der er flere gisninger til sygdommene årsag men jeg håber i derfor kan følge min bekymring bare lidt..... mekka det er da fristende og skifte for det var pga min hanhund var kronisk tynd jeg i sin tid skiftede til bare efter utallige prøvelser med tørkost gennem3 år og da jeg begyndte barf ku han næsten kl på spisetid og var så glædestrålende over mad. Min tæve åd fint tørkost men blev selvfølgelig kørt over.

Okay prøver og vente lidt og ja der sker jo meget i lilles liv

• #6   27. jan 2017 Måske han vil spise hvis du gør det spændende med foderbolde og lignede

• #7   27. jan 2017 Det er vigtigt at forholdet mellem calcium og fosfor er korrekt hos de voksende hunde af store racer.
    Det er det fx i Essential Large breed puppy. Prøv det af på hvalpen.

• #8   27. jan 2017 Jeg ville prøve et andet mærke og se om det ikke hjælper smiley

• #9   27. jan 2017 BARF - det eneste rigtige smiley smiley

• #10   27. jan 2017 Træk vejret dybt smiley en hund sulter sig ikke ihjel smiley du kan evt prøve at lege lidt med foderet, trille det lidt hen af gulvet, lade hvalpen fange det, evnt spred det på plænen, men det vigtigste er at trække vejret dybt og tænke på at en rask hvalp der før har spist foderet, nok skal spise igen når den er klar;)

• #12   28. jan 2017 Okay tak for hjælpen kan være jeg skulle overveje og prøve et af de anb foder her... men måske li trække vejret dybt og igen tænke han ikke sulter jo.
    Ja jeg sværger stadig til barf og synes sgu det er synd hundene skal æde de piller men ja er sgu også nervøs for sammensætningen her i opvæksten og om de kan vokse for hurtigt fx?? Så vil gerne li prøve mes tørkost for nu

• #13   28. jan 2017 Det er nok bare mig - men hvordan kan man "sværge til et foder" som man er nervøs for at bruge ?

Kommentér på:
Foder hvalp

Annonce