{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Opdatering på ørebetændelse {{forumTopicSubject}}

Nå, Bella var af sted til dyrlægen igen og vi er nu startet på allergifoder, allergigodbider og intet andet, for at se om det har effekt på ørerne. Vi skal til en kontrol igen den 30/1 og igen om to måneders tid. Så må vi se hvordan det går.

Oven i det hele er hun gennem den sidste uge blevet urenlig, hvilket hun ellers aldrig har været, så i morgen skal jeg igen have fat i dyrlægen for at hun kan få taget en blodprøve og blive tjekket med blodsukker, nyretal osv., for at sikre at hun ikke fejler noget dér. Igen, hun er ALDRIG urenlig og hun har tisset både på min søns værelse, stuen, entré og vores seng, så jeg vil have hende testet ordenligt igennem.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering på ørebetændelse
  • #1   12. jan 2017 Krydser fingre for at hun snart er på toppen igen ! God bedring smiley

• #2   12. jan 2017 God bedring smiley

• #4   13. jan 2017 Hun får allergifoder fra Royal Canin. Hypoallergenic, hedder den. I torsdags var hun til dyrlægen igen hvor vi afleverede en urinprøve og hun fik taget blodprøve og målt levertal, målt sukker i urinen og fik scannet livmoderen. Alt så (overraskende) fint ud, men hun havde en smule forhøjet infektionstal, som dyrlægen mente kunne skyldes hendes betændelse i ørerne.
    Vi fik smertestillende med hjem, for som dyrlægen sagde, kan det skyldes at hun har ondt i ørerne (eller andet sted som vi endnu ikke ved) at hun kommer til at tisse indenfor, så det kører vi med i 10 dage og den 30. skal hun til kontrol igen smiley

Nu krydser jeg bare fingre for at det gør en forskel med allergifoderet fortsat og så må vi se smiley

Kommentér på:
Opdatering på ørebetændelse

Annonce