Benbeskyttere til sne {{forumTopicSubject}}
Pelsmonsteret, Milas, var nærmest én stor snemand, da vi var i skoven for nogle dage siden. Det var logisk nok ret problematisk, og vi måtte bære ham de sidste par km. tilbage til bilen. Jeg har i nogle år overvejet de der "benvarmere", som man kan give hunden på, så fanerne på benene ikke bliver én stor snebold, men er aldrig kommet videre til selve købet. Jeg har set, at Hurtta har lavet nogle, så det er vel bare at kaste sig ud i det - MEN......er der nogen herinde, som har prøvet dem - eller andre mærker ? Virker de? Ryger de ned? Jo jo....jeg kunne bare købe dem, og selv prøve, men jeg har efterhånden en hel udstyrsbiks af fejlkøbte ting og sager
Pawz til poterne er et hit, så han ikke står på stylter af is/sne, der hober sig op under fusserne
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 5.024
Men Coco har hurtta's regnheldragt, den er super tynd i stoffet og varmer slet ikke, men den forhindrer sne i at sætte sig og genere. Det er det den er købt til, og den fungerer perfekt.
Dog har hun kun haft hendes fleeceheldragt på de sidste to år, da hun har været trimmet helt ned, når sneen var kommet, så der har været brug for polstring
okt 2011
Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 46 Svar: 1.542
Generelt er jeg lidt imod, at han skal have noget på hele kroppen, for han er en varm fyr, så jeg tvivler på, han vil klappe i poterne over sådan et tiltag
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 5.024
aug 2008
Følgere: 1104 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 2.736
Super ærgerligt at være nødt til korte ture, så hunden ikke klumper til, når den nu elsker at være ude i sne
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 39 Emner: 193 Svar: 10.578
Men når nu han har de der sko på, kunne du så ikke lige rulle et par kondomer op af benet inden han får sko på?
Da min havde brækket benet måtte det ikke blive vådt. Det var ret irriterende at pakke benet ind hver gang hun skulle ud og tisse.
Men kondomerne var et hit, hurtig, nemt og de blev siddende.
Dyrelægen grinede godt nok, men nu anbefaler hun dem selv til patienterne.
Du kunne også prøve med et par billige børnestrømper først, klip foden af og brug skafterne.
Hvis benvarmerne rutscher ned, så kan du tage et stykke bredt elastik, sætte det fast på ydersiden af benvarmeren, op over ryggen og sætte det fast på ydersiden af den anden benvarmer.
okt 2011
Det er Thomas, der plejer at gå med Milas, når han i snor, så jeg kigger bare den anden vej, hvis vi møder nogen på turen
Så er der lidt nyt at sladre om her på øen
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.002
Da jeg var på hunde udstilling i Ballerup for nogle år siden ... var der en stand , der solgte de der gummi-fingertutter man bruger når man trimmer hunde .
Der stod en ganske ung mand i boden .... og jeg kiggede rundt på varerne og spurgte HELT " alvorligt " ... om det var kondomer til små hunde ... og om de ikke havde dem til store hunde også ...... for DET var da en smart ide' ....
Han så SÅ sjov ud i hovedet , da han begyndte at forklare ..... men så kunne jeg ikke holde masken mere ....
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.703
okt 2011
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.703
okt 2011
Med tanke på hvor lidt sne, vi plejer at få her i DK, så er problemet vel egentlig også overskueligt. Nu var det bare skide irriterende at vi endte med at skulle bære ham et par km. tilbage - det var hårdt
aug 2008
Følgere: 1104 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 2.736
okt 2011
Men skal nok huske det
Benbeskyttere til sne