{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Problem..Hlæælp!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået en mail fra en af mine søsters arbejds kollegaer... hun har dette problem. håber meget i måske har et bud. dyrlægeen kan ikke sige dem hvorfor

Her er mailen:

Hej Maja Jeg/vi har et stort problem med vores lille dansk/svendsk gårdhund på 2 år. Vi fik hende da hun var 10 mdr. da var hun ikke helt renlig om natten, men om dagen. Så prøvede jeg at afskærme
den del af stuen hvor hun tisser, det hjalp, hurra. Men da jeg så tog det væk. begyndte hun
at tisse igen. Ikke altid det samme sted, men i den del af stuen. Da jeg så satte det op igen
begyndte hun at tisse andre steder i stuen. Nu er hun også begyndt at "skide" i stuen eller
i et værelse. Hver nat lige fortiden. Hurra det er så dejligt at stå op til. Hun har ikke vand i skålen
efter kl. 19 om aftenen, og jeg er for 2 dage siden startet på at give hende morgenmad i stedet
for aftensmad. Hun bliver lukket i haven kl 6,15 hver morgen, bliver gået med kl.7,00. Når Michael
kommer fra skole kommer hun så ud igen. Typisk omkring kl 14,00 (om dagen laver hun ikke noget)
så kl 16,30 bliver der gået en god tur med hende, så er hun ude og tisse i haven kl. 19,00 - 20,30 - 22,30
alle gangene er jeg med så jeg ser at hun tisser. Og alligevel tisser hun om natten. Hun har sovet sammen
med Michael i hans seng, lige pt. er hun lukket inde i stuen og køkken, som hun plejer at være om
dagen når hun er alene. Noget hjælper måske en dag eller to så er det, det samme igen.
Og så de sidste to dage har hun om eftermiddagen gået ind i det værelse hvor Michael og Mathilde
sover lige nu. Er hoppet op i deres fælles seng og har tisset i dynerne. Hvad sker der, er det
jalousi eller hvad???
Håber at I kan hjælpe, ellers flår vi huden af den.

Hilsen og tak Helle og Palle + hele familien.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem..Hlæælp!!!!
Kommentér på:
Problem..Hlæælp!!!!

Annonce