{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidste luftetur
  • #2   31. dec 2016 Jeg skal op til min far her kl. 17.30 hvor Tucker kommer med - der går vi op. Så kommer han ikke ud før efter midnat, når der er blevet stille.

• #4   31. dec 2016 Så vidt jeg husker plejer der ikke at blive skudt meget af omkring 18-20, fordi folk spiser der.. Men jeg synes bare det er lidt tidligt at tage sidste luftetur allerede der smiley

• #5   31. dec 2016 Her er der nok ikke ro før 4-5-6 stykker om morgenen, og der sover jeg altså smiley Mener at vi sidste år også var ude ved 23-tiden, men jeg kan ikke helt huske det. Der blev dog alligevel fyret af 100-200 meter fra os, hun er som sagt ligeglad og ikke bange, kiggede bare, men jeg vil alligevel godt prøve at ramme nogle tidspunkter med nogen lunde ro smiley

• #7   31. dec 2016 Kl. 20-21 for Paya, og kl. 23 for de andre (Enya, My, Boss og pasningshunden Alfie)

• #9   31. dec 2016 Sidste år gik jeg også et sted mellem 23 og 00, der var lidt mere stille.
    Og så gik jeg også til spisetid.

Her i byen er der ikke meget larm efter kl. 1 - så det er nemt for mig at tage en tur der smiley

• #11   31. dec 2016 Jeg går nok sidste tur kl. 21 - og det bliver bare helt hurtig tissetur

• #12   31. dec 2016 Gælder ikke helt når jeg har have, men de får lov at komme ud her omkring kl. 18 hvor folk ser nytårstale og så får de hver en rå oksestrube i løbet af aftenen og så får de tilbuddet om at komme ud omkring 22 og derefter må de blive inde. Der sker ikke noget eftersom haven er hegnet ind, men der er ingen grund til at slæbe dem med ud i krudt og kugler.

• #15   31. dec 2016 Mine kommer ikke på flere ture nu, men jeg går i haven med dem, der vil, mellem 23.00 og 23.30. Der skydes ikke så meget af her.
    Og så regner jeg med at Manilla nok vil i haven mange gange i løbet af aftenen. Hun er en hund, der foretrækker udelivet, så hun vil være meget irriterende, hvis hun skal være inde en hel aften.

• #16   31. dec 2016 Her går vi nok ud i løbet af aftensmaden og så efter det værste er overstået i nat - De har givet den gas lige siden, det blev mørkt.

• #17   31. dec 2016 Kia bliver tilbudt, at komme ud kl. 18.00. Hun skal dog ind igen, inden Dronningens Nytårstale er færdig, da der ofte skydes lidt af, lige efter.

Og så får hun tilbuddet igen mellem kl. 23.00 og 23.45, da folk der gør sig klar til at være de første til at skyde af kl. 24.00, og der derfor som regel er rimelig ro.

Kl. 02.00 plejer der at være ro igen herude. De unge mennesker tager ind til storbyen smiley

Beder hun om at komme ud ellers, så får hun selvf. lov.

Kia er virker som sådan ikke bange. Men hun får jo ikke tisset meget, hvis hun bruger tiden på at skælde ud, og der er nogle bestemte bang hun har set sig voldsomt sur på.

Kl. 24.00 sidder Kia på en spisebordsstol, og kigger ud af et af stuevinduerne, jeg sidder og kigger ud af et andet, og katten Sadie napper det 3. smiley (Har 3 i en række).

• #18   31. dec 2016 Gik den sidste tur lige inden det blev mørkt. Og så kommer de i haven og tisser engang i aften.

• #20   31. dec 2016 Vi har også lige været ude. Jeg troede hun skulle skide, men hun tissede kun, så.. ja, håber det var nok.

Der blev ikke skudt af tæt på - alt var 400+ meter væk, så det var fint. Hun reagerede ikke på hverken lys eller lyd smiley

• #21   31. dec 2016 kl 8 som vi plejer. Og muligvis en gang i nat, for de bliver installeret med et råt kødben hver, så der er en rimelig mulighed for at de nok skal en ekstre gang eller to. Rigtig god aften til jer derude

• #22   31. dec 2016 Her har de ikke været ude, for der skydes af. Håber folk har tænkt sig at spise om lidt så de lige kan nå ud. Zenta stresser lidt lige nu.

• #23   31. dec 2016 Vi har lige været ude, vi bor så langt ude på landet, at vi kun kan hører de nærmeste byer indtil videre. Vi kan gå det meste af aftenen, da de andre der bor her ude også har dyr, så det kun kl 12, der er lidt balder smiley

• #24   31. dec 2016 Lige inden midnat, imens 100års fødselsdagen spiller, skulle være et godt tidspunkt, folk er inde og vente på at uret slår tolv der. smiley

• #25   31. dec 2016 Max var ude ved kl. 16.00, og så kommer han ikke ud igen, før klokken er over 01.00.

• #30   31. dec 2016 Baby var ude på sodste luftetur klokken 15.
    Melanie skal ud og tisse om lidt smiley

• #31   31. dec 2016 Ellie skal på en kort tissetur kl 3 i nat - når jeg skal hente mine forældre.

Og ellers er hun bare kort i haven i løbet af aftenen - med snor og selskab smiley

• #32   1. jan 2017 Var på et langt spor igår morges med Sherlock, og ude på en god gåtur med Ahsoka derefter.

Efter det blev resten af dagen i haven

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.048
    #33   1. jan 2017 Jeg var ude med Ingle og Basso omkring kl. 15 i går. Da var de allerede begyndt at fyre af, så det blev en meget kort tur, men Ingle fik i det mindste tisset.

Basso var ude at tisse et par gange i løbet af aftenen, men Ingle havde absolut ikke tænkt sig at forlade sin hule på første sal.

Da jeg lukkede dem ud i vores mikrohave kl. 9, havde Ingle bestemt ingen planer om at tisse, så han ventede lige en halv time til. Damn, hvor gad jeg godt have sådan en selskabsblære smiley

• #34   1. jan 2017 Vi var ude klokken 16. Hun fik tilbudet igen klokken 20, da der var et lille rum hvor der var lidt mere ro på, men det ville hun ikke. Så hun vækkede mig klokken 5, og ville ud. Det var også først der at der blev stille her. Der var fuld knald på frem til klokken 2.30, og Klokken 4 fyrede de i hvert fald stadig af.

Kommentér på:
Sidste luftetur

Annonce