{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Så nervøs! {{forumTopicSubject}}

Årh så er det altså i morgen at jeg bliver hundemor. Jeg glæder mig helt vildt men godt nok os noget af et ansvar! smiley keg vidste godt på forhånd hvad keg havde sagt ja til, men hvor er det bare vildt. Er så nervøs er så bange for at gøre noget forkert. Men hold nu op hvor jeg glæder mig til at lærer hende og kende og kunne hygge om hende , trods min nervøsitet!:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så nervøs!
  • #1   22. nov 2016 Du kommer til at gøre noget forkert smiley men...det kan altid rettes op, og man lærer hen af vejen at man heller ikke behøver at være perfekt hundemor...for ligemeget hvad...så vil ens hund altid være det smiley smiley

• #2   22. nov 2016 Ja så længe du ikke tæsker den bette, eller lign. så er de fejl du vil begå nok ret almindelige som førstegangs hundemor smiley

Har du en god opdrætter du kan rådfører dig med?
    Og tillykke med den lille ny.
    Har selv lige hentet en ny vaps hjem, hun er nu 9 uger og 4 dage gammel.

• #3   22. nov 2016 Jeg tror alle begår fejl undervejs, men man lærer jo også af sine fejl smiley Kan dælme godt forstå at du glæder dig, tillykke smiley

• #4   22. nov 2016 Tillykke med det smiley

Og så vil jeg bare sige, at du kan tage det roligt! Nogle gange kan man herinde få en fornemmelse af, at det er en stor videnskab at have hund. Det er det ikke smiley alle begår fejl, især som førstegangs hundeejer, og som regel betyder det altså ikke noget. Så længe du ikke slår den, og du sørger for at give frisk mad og vand hverdag og tager den til dyrlæge når den er syg, så er det meste andet relativt underordnet smiley

• #6   23. nov 2016 Hvor er i bare så søde alle sammen! Kan slet ikke sove fordi jeg bare gennemgår alt og skal være sikker på at alt er godt herhjemme og tingene er klar. Jeg har en fantastisk opdrætter, og hun går så meget op i det, så ja jeg tror måske at jeg har fornemmelsen af at det er en videnskab at have hund! Men bliver ved med at sige til mig selv at i morgen ændre mit liv sig lidt, fordi man ikke bare lige kan gøre dit og dat, men ens liv går vel heller ikke i stå i de 15 år de lever i smiley er bare så overbevist om at jeg aldrig mere kommer til at se andre end Chica og herhjemme Hahaha!

• #7   23. nov 2016 Jeg syntes det er det bedste i verdenen, at blive hundemor. Jeg glædede mig helt vildt da vi skulle hente Emma, og endnu mere da Juice skulle flytte ind. Gud hvor tiden bare sneglede sig afsted smiley håber hun kommer op herinde, så vi kan se hende smiley

• #8   23. nov 2016 Tillykke smiley

Glæd dig det er så livsbekræftende at få sådan et lille levende væsen i huset smiley

Ingen af os er fejlfrie hundeejere, men hvalpen skal nok overleve. Brug din sunde fornuft, find al din tålmodighed og humoristiske sans frem så skal det hele nok gå.

• Wamid Hassan
    Wamid Hassan Tilmeldt:
    nov 2016

Svar: 5
    #9   23. nov 2016 Tillykke med det!
    Vi laver alle fejl og det at være en god hundeejer er mere end proces, end et mål.
    Du lærer af fejlene, forbedre dig, tager ved lære og kommer ud på den anden side med nye erfaringer og viden.

Tålmodighed, er måske det vigtigste i alle aspekter - det kommer du i hvert fald længst med smiley

God vind med det

• #11   23. nov 2016 Det er en Pomeranian smiley

• #12   23. nov 2016 Så længe du har en god opdrætter i baghånden - og har sikret dig en plads på et godt hold med hvalpemotivation, så er du godt klædt på.
    Men som andre skriver, så KOMMER man til at begå fejl.
    Det gør vi andre også hver eneste gang smiley

• #13   23. nov 2016 Min kæreste og jeg skal også hente hvalp i Sverige på lørdag og hold op hvor vi glæder os! smiley så kan sagtens følge dig smiley

Kommentér på:
Så nervøs!

Annonce