{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kvinde redder sin søn fra 2 hunde
  • #1   12. nov 2016 Jeg ser to hunde der burde skydes på stedet.
    Og så dukker jeg mig lige for kasteskyts ..

• #2   12. nov 2016 Men ser de så aggressive ud som det beskrives?

De siger de bliver kæmpet væk med en pind men jeg ser en dame der roligt tager den ene hund mens den anden følger efter!?

Jeg undre mig over de logrende haler gør hunde de når de angriber?

• #3   12. nov 2016 Jeg kigger på de skader barnet ender op med og så ser jeg på om hundene stopper når de bliver bedt om det.
    Hvilket de ikke gør.

• #5   12. nov 2016 Ingen tvivl om drengen skader og jeg føler for ham.

Undre mig bare over det jeg ser, de siger også moren skynder sig hen til sin søn og ærligt kunne hun så gå langsommere 8(

• #7   12. nov 2016 Jeg havde forventet at se et overfald der så noget mere voldsomt ud med den beskrivelse der er i artiklen. Altså lige set bort fra skaderne, så ser det egentlig temmelig "stille" ud - også personen der kommer og hjælper.

Når det er sagt, vil jeg stadig mene at med de skader der er sket, da skal de hunde aflives med det samme.

• #8   12. nov 2016 Tak det vidste jeg ikke! Men undre mig stadig over at de siger at hundene bliver kæmpet væk med pinde og så står der en som genner den ene væk og så følger den anden efter.

Men tak man skal jo gerne lære noget nyt og jeg kunne ikke helt greje den

• #9   12. nov 2016 Husk på at overfaldet varede 7 minutter og vi ser kun 1 minut. Ikke sikkert de har lyst til at vise de værste minutter.

• #10   12. nov 2016 Erika- ja det er også sådan jeg havde det læste også artiklen først og blev lidt overrasket over videoen!

Igen jeg føler virkelig med drengen det må være forfærdeligt:( også moren selfølgelig som står i det

• #12   12. nov 2016 Synes bestemt ikke overfaldet ser roligt ud. Jeg synes, det ser ret voldsomt ud - hundene går tydeligt efter barnet og vil ikke stoppe før der kommer endnu et voksent menneske og føre hunden væk fysisk.
    Det er klart at den ene er mere tændt end den anden, men det ændre ikke på at begge hunde bør aflives efter min mening... smiley

• #13   12. nov 2016 Ingen tvivl de skulle aflives på stedet. Så ikke filmen færdig. Det kan mit moder hjerte slet ikke klare. Stakkels dreng og hans mor. Sikke nogle sår den bette fyr har fået og sikkert større ar på sjælen. Trist

• #14   12. nov 2016 Nej nej nej hvor er det grimt at se på smiley stakkels stakkels dreng. Og mor.
    Hundene skal bare aflives. Længere er den ikke.

• #16   12. nov 2016 De skulle skydes lige med det sammen. smiley

• #20   13. nov 2016 Jeg vil slet ikke se klippet, hvis det indeholder et barn, der flænses af 2 hunde.

Men to hunde, der angriber et barn ud af det blå - de skal blot aflives uden at blinke. Og det er lige meget hvilke hunde det er!

• #21   13. nov 2016 En hund, der angriber et barn, skal aflives punktum
    Ikke alt det der med 'ud af det blå', for så begynder gradbøjningen. "Den hyrder bare", "det er ressourceforsvar", "den har nok smerter", "barnet har ikke kunnet læse hunden" og lignende tekstuddrag fra samme sang.

• #22   13. nov 2016 Jeg kan slet slet slet ikke forstå at folk kan sidde og skrive at den er svær ..
    De hunde skal aflives og så er den egentlig ikke længere.
    Og jeg er ligeglad med racen.
    Hunde der angriber et barn på den måde er ikke rigtig raske oveni hovedet.

• #23   13. nov 2016 Og det med at hun går hen til sin søn ..
    Det kunne jo være starten af overfaldet hvor sønnen leger på græsset og de to hunde kommer hen. Mor når måske at tænke at hundene bare vil lege med drengen. DERFOR går hun derhen ..
    Det er jo ikke kutyme at man skal forvente at ens barn bliver ædt bare fordi der kommer to hunde forbi. Det kunne forklare hendes reaktion.

Damen føre hundene væk .. Men eftersom ingen af os har set hele overfaldet, så er det jo ikke sikkert at overfaldet slutter der, hundene kan jo være vendt om igen og fortsat overfaldet.
    Men samtidig er det på sin vis ligegyldigt om overfaldet slutter ved at hundene får tæsk med en kæp eller om de føres væk i halsbåndet.
    De har angrebet en dreng i 7 minutter og det er sådan ca. 7 minutter for længe.

• #25   13. nov 2016 Hundene skal aflives, men det har vist ikke været et brutalt angreb. Barnet overlever og moren slipper med mindre skrammer. Det ved vi godt allesammen, at det er billigt sluppet, og intet tyder på, at hundene har været i nærheden af den "blodrus", der ofte ses i sådanne situationer.
    Er det retrievere?

• #30   13. nov 2016 Man kan aldrig vide hvordan man reagere i sådanne en situation før at man står i det. Også kan det da godt være moren gør nogle anderledes ting,men paniker man gør man vel ting man ikke skulle/burde. Har selv stået med en mand med en blodprop i hjertet (jeg var 19 år) syntes selv jeg havde styr på det førstehjælp. Jeg gik total i baglås. Kom meget bag på mig. Havde heldigvis to kollegaer der holdt hovedet koldt. De skader det barn har fået,er jo voldsomme. Så igen de skulle aflives og det kan ikke retfærdig gøres med noget. De har bidt,og ment det.

• #32   13. nov 2016 Altså, hvis man tror, at klippet viser hunde agere med drab for øje, så har man aldrig set en aggressiv hund slås - eller to for den sag skyld. Der er en helt anden intensitet, der ikke lige stoppes af ubevæbnede fremmede uden svære skader til følge.
    Men en drabelig historie er det da i disse clickbait-tider.

• #34   13. nov 2016 De skader drengen har, kan han få på 10 sekunder. Nu tog det 7 min., hvilket får mig til at nedtone angrebets karakter.

• #37   13. nov 2016 Det kan være det er nogen der er trænet til at angribe, og hvor der er gået flokmentalitet i den smiley

• #38   13. nov 2016 Stakkels små pussenusse hunde smiley
    Not.

• #39   13. nov 2016 Hvis de to hunde var trænet til at angribe, så kan træningen ikke have været særlig vellykket.

Super synd for barnet og en skrækkelig oplevelse for moderen, og jeg er enig med mange af jer andre, de hunde bør aflives.
    Men for mig at se, var det ikke noget særlig intenst angreb. Hvis det stod på i 7 minutter og moderen, der skærmer barnet, kun fik overfladiske skræmmer, og en tilfældig fremmed let kan trække den ene hund væk i halsbåndet, så kan hundene ikke have været voldsomt aggressive. Og sådan virkede det heller ikke på videoen. Ingen af os har formentlig set resten af angrebet.

• #41   14. nov 2016 Jeg må indrømme, at jeg på den video ser 2 hunde have en "fest". De har fundet på en "sjov" leg, og virker ikke specielt ophidsede. Havde de virkeligt gået til angreb, sådan amok-agtigt, så havde hverken mor eller barn overlevet. Bemærk hvordan kvinden, der kommer moderen til hjælp, "bare" kan tage fat i den sorte hunds halsbånd, og så følger begge hunde stille og roligt med. Bemærk også at moderen ikke bliver bidt. De går "kun" efter drengen, for han er deres nye, sjove "legetøj".
    Episoden minder mig om dengang hvor min mastiffhvalp brasede ind i min hønsegård og hoppede begejstret rundt og småtyggede i hønsene smiley Hun havde en fest, for mig og hønsene var det blodig alvor smiley
    Jeg har, desværre, set en del videoer med hundeangreb på mennesker, samt et enkelt live-tilfælde. De angreb var langt mere eksplosive og intensive end det jeg ser i videoen. Desuden stemmer drengens "småskader" (og moderens mangel på alvorlige skader) ikke overens med et alvoligt hundeangreb. Hvis hundene havde angrebet for alvor, ville moderen have haft seriøse bid og ruskeskader.

Når det så er sagt, så mener jeg også at hundene bør aflives, for det er en livsfarlig "leg", som de har "opfundet".
    Med den rette, kompetente og ekstremt ansvarsbevidste ejer, kunne hundene sikkert være velfungerende familiehunde, i en familie uden små børn, uden yderligere problemer.
    Men da det jo er vanskeligt at finde en ejer af den kaliber, som man ville kunne stole 100 % på. Så ser jeg ingen anden udvej, end at hundene skal aflives, så de ikke igen får mulighed for at gentage deres voldsomme, og farlige "leg" !!

Kommentér på:
Kvinde redder sin søn fra 2 hunde

Annonce