{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

HJÆÆÆÆLP {{forumTopicSubject}}

Hejsa....
Jeg er den lykkelige ejer af den dejligste grand danois tæve på snart to år...
Sagen er bare den at Toffee har lige været i sin 3. løbetid.. det er lidt under en uge siden hun stoppede med at bløde... Og nu er hun HELT ligeglad med mig.. Hun gider ikke komme når jeg kalder.. skal lokke hende med mad.. hun ignorerer mig fuldstændig. og Reagere meget kraftigt på mig.. hun tuder om natten og bliver mer og mer skør...
Jeg har desværre ikke mit eget sted at bo lige pt.. så vi har begge fået lov til at bo ved mine forældre og deres Pudeltæve.. Da jeg har nogle skæve arbejdstider (arbejder som chauffør hos hjem-is) så arbejder fra 14-21... men Toffee er dog ikke alene hjemme da pudlen altid er hos hende.. Min mor går tur med toffee om morgnen inden jeg står op. hun er blevet meget "mor-syg" men har ALDRIG ignorerert mig før .. og det er det jeg ikke kan forstå..selvom vi har boet her har hun aldrig før været bange for mig.. det virker sådan nu .... det skal siges at toffee er en meget følsom hund og hun har tidligerer reageret kraftigt på mit humør hvis jeg f.eks. har haft en lortedag har hun kunnet mærke det på mig og gjort ligesom nu .. men det er gået over. Sagen er nu den at toffee reagerer meget underligt på mig.. hun vil ik sove ved mig.. Har hun ellers ALTID gjort.. Hun vil ikke engang være i samme rum som mig..
Ved bare ikke om det er løbetiden der har fået hende til at blive skør eller om det er mig hun bare ikke kan li mere. det er nu 3. nat i træk jeg ikke får sovet af bekymring.. elsker den hund mer end noget andet.. har givet jeg ved ik hvor meget af min frihed og fritid for at give hende et godt og trykt liv.. og nu virker det bare som om hun "skider" på mig ?? .