511 visninger
|
Oprettet:
1- dagstur med hunden, hvor. Idéer? {{forumTopicSubject}}
Hejsa rare hundefolk
Min søster og jeg snakkede om, at tage en hyggelig tur, en dag i den nærmere fremtid og selvfølgelig med min lille vovse
Vi snakkede lidt om dyrehaven, så erfaringer herfra høres også gerne, men vil meget gerne hører, hvis i har nogle andre forslag eller erfaringer, om gode steder til en hyggelig tur også
Så sig endelig frem med jeres erfaringer eller forslag til en hyggelig én dagstur med vovse
Det skal være på sjælland
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.055
Jeg har ikke nogen gode forslag til steder -eller jo, men eftersom jeg er fra det vestjyske, så er det nok for langt til en 1-dagstur
Men jeg har førhen gjort det en hel del, fordi jeg ikke havde have, så det var en fin måde for hundene at være ude på. Har da også været afsted nogen gange i sommerferien -ville have været afsted på flere-dagestur, men Gaia fik blærebetændelse, så ville helst være tæt på hjemme istedet.
Kan i øvrigt anbefale en god rygsæk -ikke noget værre en skuldre, der er helt smadrede af en dårlig rygsæk (vand er tungt at slæbe på ;))
okt 2011
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 46 Svar: 233
Det var mere ment, som i erfaringer fra steder, man har været med sin hund, som man evt. kunne anbefale
Ja det ville nok blive mere end en éndags tur, hvis vi skulle til vest jylland, det er ellers også flot der, med de store strande, der har vi været én gang
En god rygsæk var også tanken, vand og lidt lækkert til både hund og menneske
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
Vil du ikke ricikerer Jylland eller længere ture væk, så kan du jo folde kortet efter forgodtbefindende
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
Diget ved Rødbyhavn (øst for byen). Der er frit udsyn til det brusende hav, og næsten ingen mennesker.
Hyllekrog på Lolland, fugle/naturreservat. Det er en lang tange, med et fyrtårn for enden. Smuk, smuk natur, med hav på begge sider.
Og ellers, så bare kig på et kort, og udvælg et natur-område, som I har lyst til at udforske. Der findes ufatteligt mange smukke steder i Dk God tur !
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 508 Svar: 12.446
Ellers er Dyrehaven også et besøg værd (som du selv er inde på) og det kan være ret sjovt at gå igennem Bakken på den her årstid, hvor det hele er lukket.
Så er der kalkgravene - fx. Karlstrup Kalkgrav. Der er smukt, men det tager ikke så lang tid, at gå rundt.
Hvis jeg selv skulle på laaaannngg tur, ville jeg tage området omkring Stevns Klint. Prøv at se her:
https://stevns.dk/oplev-stevns/sevaerdigheder/stevns-klint
okt 2011
Så kan det blive til en masse gode ture med alle de forslag
Tak for hjælpen
aug 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 760
okt 2011
aug 2016
Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 245
1- dagstur med hunden, hvor. Idéer?