{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  To hunde fundet døde på sjælland
  • #2   1. okt 2016 Ja meget, mit hjerte græder for de to smiley

• #4   1. okt 2016 Stakkels små pus smiley

• #6   1. okt 2016 Ja det er mystisk, som om de har håbet at nogen vil finde dem, men at grave et hul og smide to levende væsner ned i det og derefter bare gå, det virkelig en kold handling, ville de af med dem, så kunne de ha sat dem et sted hvor de var 100% sikre på at de ville blive fundet indenfor meget kort tid.. øv stakkels små vovser

• pettydk
    pettydk Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 8 Emner: 3 Svar: 42
    #7   1. okt 2016 Jeg har ikke ord, - jeg kan på absolut ingen måde sætte mig ind i at den menneskelige race er så ond, bare fordi de er dyr overlegne….. hengivne dyr som stoler blindt på mennesket….. ja ligesom små børn, - overladt til andres for godt befindende. Jeg blir så ked af det!

• #13   2. okt 2016 smiley

• Albusandme
    Albusandme Tilmeldt:
    aug 2016

Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 245
    #14   2. okt 2016 Jeg hælder altså også mod en fejlslagen begravelse af to familiehunde. Hvis det er nogle der har ville slå dem ihjel havde man vel ikke givet dem mad og/eller vand. Det ville jo bare forlænge lidelserne.

• #15   2. okt 2016 Tænker også at det er en person, uden egen have, som har begravet begge sine hunde, efter de er blevet humant aflivet hos dyrlægen. Håber at vedkommende giver sig til kende.

• #16   5. okt 2016 Jeg læser det sådanne, at de fandt et hul i jorden med 2 døde hunde i, der står intet om at de har gravet for at finde dem,, men andre dyr kan selvfølgelig ha gravet der, så de er kommet til syne,, men håber bestemt at det er som flere af jer skriver, nemlig hunde der er blevet aflivet af dyrlægen og derefter har ejer begravet dem, evt fordi de ikke selv har have og måske fordi hundene elskede at gå tur i skoven

Kommentér på:
To hunde fundet døde på sjælland

Annonce