1.150 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

nummer 2 hund hvilken race nummer 2 hund hvilken race

hej allesammen på HG.
Jeg kunne godt tænke mig på et tidspunk at få endnu en hund jeg ved bare ikke hvilken race det skal være så jeg laver lige et emne om valg af race selvom der findes mange andre af de her emner allerede. Jeg vil lave to lister den ene liste er med hvad jeg kan tilbyde den og den anden er en liste om krav.

Liste 1 det kan jeg tilbyde den.

1. Alle de ture den gider da vi bor lige ved siden af skov og strand.

2. Meget plads at gå rundt på.

3. Fri adgang til vand og have men ikke fri adgang til mad da kato så bare vil tage det.

4. Leg og mental stimulering.

5. Den vil blive brugt til trick og lydighed den vil også blive trænet mens der er andre hunde tilstede.

6. pelspleje har jeg ikke noget imod bare den ikke skal trimmes men bærstning har jeg ikke noget imod.

Liste 2 krav til hunden.

1. En hund der har tilpas meget energi. jeg elser at være ude med hunde og træne, gå ture og stimulere.

2. Ikke en hund med et stort jagt gen.

3. Den skal være lærenem.

4. Ikke en lille race.

5. Det skal vare en korthåret eller semilang pels men ikke hårløs.

6. Skal ikke være en race med allemulige sygdomme.

7. Det skal være en kontakt søgende race.

jeg håber der er nogen der kan hjælpe med racer som passer til hvad jeg kan tilbyde den og kravene som jeg har til den.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nummer 2 hund hvilken race
  • #1   24. sep 2016 hov jeg glemte at skrive at det først vil blive aktuelt om 2-3 år. Jeg laver emnet nu så jeg har mulighed for at besøge nogen forskellige racer og vælge den helt rigtige race og avler.

• #2   24. sep 2016 Hvad med en race magen til den du har i forvejen?
    lige børn leger bedst.. smiley

• #4   24. sep 2016 Jeg har også selv tænkt på endnu en Border collie men jeg har også tænkt lidt på australsk Kelpie jeg ved bare ikke så meget om den.

• #6   24. sep 2016 Ja, collie eller border lyder som et godt bud smiley

• #7   24. sep 2016 Jeg er ikke så meget til Collie så det bliver ikke en collie

• #9   25. sep 2016 Jeg vil være 19-20 år ca. det kan også være jeg er lidt ældre

• #12   25. sep 2016 Caroline - Det kan være nemmere at overskue at træne og stimulere én hund frem for to, hvis man samtidig har studie, arbejde og socialt liv ved siden af. Det kan også være nemmere at få en hund passet, frem for to. Det kan være svært nok at finde bolig som studerende, hvor man må have én hund - to hunde gør det kun endnu sværere og i nogle tilfælde også dyrere. Og så kommer der jo det økonomiske aspekt, for det er utvivlsomt dyrere at have to hunde, og på SU er pengene jo små.

Så ja, man er bundet af én hund, men to hunde kan bare gøre det hele en tand mere besværligt. Det er ikke umuligt, og mange har ingen problemer med det. Men jeg vil nok som Lenschow siger, lige se tiden lidt an, og se hvad man vil nogle år frem i tiden. :o)

• #14   25. sep 2016 Jeg ved godt det kræver mere med 2 hunde. Og det er jeg også klar på. Jeg er heller ikke sikker på hvornår det bliver at jeg får den anden.

Kommentér på:
nummer 2 hund hvilken race

Annonce