{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Iben H
Iben H
Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 12

Foderskift Virbac eller Essential {{forumTopicSubject}}

Jeg har i lidt over 1 år fodret med Arion, men må sande at min hund har fået en del pelsproblemer og mave problemer som måske kan skyldes foderet.

I hvert fald har jeg valgt at forsøge mig med et nyt foder og efter at have gransket de forskellige foder typer har jeg valgt 2 som jeg mener opfylder mine krav

Nemlig
Virbac og Essential

Men er der nogen herinde der har erfaring med disse to foder mærker ?

Vil venligst have I holder jer til disse to fodertyper

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foderskift Virbac eller Essential
  • #1   20. sep 2016 Tja.. vi skiftede FRA essentials TIL Arion. Der var slet ikke noget der hed en sammenhængene pølle dengang han fik EF.

• #10   20. sep 2016 Nellie (med ret sart mave) får Essentials Contour (fordi hun var begyndt at tage på efter sterilisering), og jeg er helt paf over, hvor blød og lækker en pels hun har fået. Og pøllerne er fine. smiley
    Virbac har jeg ingen erfaring med.

• Iben H
    Iben H Tilmeldt:
    sep 2016

#12   20. sep 2016 Tak for jeres svar - dyrlægen anbefalede et foder med højt protein indhold og jeg foretrækker selv et foder med højt omega 3 og 6 pga. pels og knogler da han jo er en aktiv hund.
    Han har ikke pelsproblemer men hans pels er bare ikke så fin som den har været - om det skyldes foderet ved jeg ikke, men tænker jeg må starte et sted.
    Jeg kender heller ikke selv Virbac - det er vist også først kommet på markedet her i 2016, men dyrlægen anbefalede det. Jeg er desværre bare lidt farvet af at dyrlægen jo forhandler dette foder derfor jeg gerne vil høre fra andre.

Min hunds største problem er maven - han får hurtigt maveproblemer hvis foderet ikke er korrekt.

• #14   20. sep 2016 Jeg har fodret med virbac for et par år siden. ganske udmærket foder, dog ikke kornfrit da jeg brugte det ihvertfald.
    men jeg så ingen grund til at bruge så dyrt foder når jeg ikke havde dicideret problemer med min hund.
    jeg ville vælge essentials.

• Iben H
    Iben H Tilmeldt:
    sep 2016

#16   20. sep 2016 Virbac er faktisk billigere end Essentials - i hvert fald de almindelige foderprodukter hvis du ikke skal have et decideret VET foder.
    Det skulle være kornfrit i dag - efter hvad dyrlægen sagde.

Synes dog begge foder mærker er i den dyre ende af skalaen

Kommentér på:
Foderskift Virbac eller Essential

Annonce