631 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

loppemiddel som ikke er gift loppemiddel som ikke er gift

Jeg lå i aftes og tænkte lidt.
Jeg giver mine hunde bravecto som loppemiddel, men der kan hunden i princippet slæbe lopper med hjem, da de først dør i det de bider.
anden mulighed her gift i nakken, hvilket jeg virkelig ikke er fan af fordi jeg simpelthen ikke synes det altid har en god effekt og fordi det skal gøres hver 4 uge, hvilket jeg synes er ret ofte.
jeg ved nogen giver hvidløg, men hvidløg er jo giftigt for hunde?
er det kun i større mængder eller hvordan? jeg ser jo mange forskellige tilskudsmærker der også har noget med hvidløg.
kan man få andet? er sgu ved at være godt træt af de midler der er til rådighed.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  loppemiddel som ikke er gift
  • #1   10. sep 2016 Jeg bruger serestohalsbånd og de er fyldt med gift. I mange år har jeg ikke brugt noget og har kun haft lopper en gang. Grunden til at beg bruger serestohalsbånd nu er for at beskytte mod flåtbårne sygdomme.
    Jeg tvivler på at der findes noget helt ugiftigt der virker.

• #2   10. sep 2016 Hvis et middel skal dræbe lopper, må det jo nødvendigvis være giftigt for lopper i hvert fald smiley
    Vil man uden om det er der kun afskrækning med diverse dufte tilbage, og det hjælper ikke hvis først lopperne er kommet til. Og virkningen forebyggende kan jeg personligt også betvivle.
    Den tablet du giver nu er i princippet også gift for lopperne. For din hund er produkterne medicin.

Der er pt to produkter der dræber lopper ved første kontakt inden de bidder og det er bayvantic pipetter til nakken og seresto halsbånd.

Men har din hund lopper i det hele taget?

• #4   10. sep 2016 Jeg ved det selvfølgelig skal være giftigt for lopperne, men det kunne være der fandtes noget ala hvidløg der efter sigende gør så lopper ikke vil hoppe på.

Jeg er klar over bravecto også er gift, derfor ville jeg godt have noget andet.
    umiddelbart har de det ikke nej, men jeg finder af og til lopper på trille da de jo ikke dør før de bider.
    ret ulækkert for så kan hun jo slæbe det med her hjem.

Jeg vil ikke have halsbånd på dem og Bay ventic duer ikke da jeg har kat.

• #6   10. sep 2016 Ja vi har ingen problemer med flåter. det er kun katten der slæber dem med hjem i ny og næ.

• #8   10. sep 2016 eftersom han ikke har lopper så er han ikke.
    Det er ofte lige efter en gå tur jeg lige finder en enkelt kravle rundt på hende.

• #9   10. sep 2016 Er du SIKKER på at det er lopper du finder på hunden efter en gåtur og ikke en lille flåt? Flåter en jo temmelig små inden de bider sig fast og suger. Jeg finder ofte en lille bitte flåt på hunden når han lige har været igennem noget langt græs eller lignende.

• #10   10. sep 2016 Ja det er jeg

• #11   10. sep 2016 OK.

• #12   10. sep 2016 Altså man kan godt bruge de produkter der kun afskrækker. Men jeg tror personligt ikke på det virker. Det gør kæresten så, så vores hunde får hvidløgsdråber, har ravhalsbånd på og sprayes med lavendel inden skovtur osv osv.
    Jeg tror bare vi er heldige vi ikke har lopper.
    Får de lopper bekæmpes de med tabletter herhjemme.

Der findes ikke andre produkter der dræber lopper uden bid i dk endnu.

• #13   10. sep 2016 er godt nok træt af det.
    lidt ulækkert at tænke på at hele mit hjem i princippet kan være fuldt med lopper. i princippet kan mine dyr jo have lopper hele tiden, da de jo bare kan samle nye op som først dør når de bider

• #15   10. sep 2016 Vi har ingen gulvtæpper. katten er også på loppekur selvfølgelig. men det er den samme form så hundene, så ja i princippet kan han godt slæbe nogen med da de først dør når de bider.
    men eftersom der hvor jeg oftest finder dem er når vi er ude så tror jeg ikke det er ham.

• #17   10. sep 2016 Det gør de også her og det er som skrevet ikke her på grunden det er problemet men når vi har været ude at gå tur.

• #20   10. sep 2016 vark trille er også og har altid været en meget populær loppevært.
    ved ikke med Vika endnu, hun er jo kun 17 uger.
    synes faktisk også det er uhyre sjældent jeg finder på katten, men han har også en pels der gør de er svære at finde.

Kommentér på:
loppemiddel som ikke er gift

Annonce