1.299 visninger
|
Oprettet:
Hundeklipning - puddel {{forumTopicSubject}}
Hjælp! jeg synes det er lidt dyrt at komme til hundeklipning, specielt når min hunds pels vokser meget hurtigt. Jeg har før klippet ham selv, men er ved at få krampe i hånden af at bruge en saks... Så, jeg vil høre om der er nogen, med erfaring om hvilken klipmaskine som vil kunne klippe pels som en puddel?
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 30 Svar: 646
Skærene købes enkeltvis så man kan nøjes med dem man skal bruge , samtidig kan de slibes op igen
maj 2015
Følger: 54 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.571
Det vidste jeg ikke at man k. Rigtig nyttig information, nu jeg arbejder i dyrehandel
For en del stejler over posen på selve maskinen, og når man så siger at der ikke følger skær med
Men, på den anden side, så er der jo stor forskel på hvilken type pels man vil klippe, så er all round skær er nok ikke muligt..
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 30 Svar: 646
Her kan du få skærene slebet op igen
De kære maskiner kan godt være lidt pebrede i prisen tilgengæld så holder de , i modsætning til de billige, jeg har endnu til godt at opleve en billigmaskine holde til mere end et par gange især i den fine pels på en bomuldshund.
Oster og andies plejer skærene at passe på hinanden også afstandsstykkerne , jeg lagde ud med at købe maskinen og skær 50 samt nogle afstands stykker, afstandsstykkerne koster ca 60 kr /stykket for dem i plastik og de er altså fine
maj 2015
Følger: 54 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.571
Ja jeg er ikke i tvivl om at et det betaler sig,her og nu, at give prisen for en ordentlig maskine. I stedet for at købe en billigere i f.eks Aldi. Eller bare den moser vi har til langt under 1000 kr. Den er på ingen måde skabt til at klippe en hel hund.
Er helt enig omkring dyr kvalitets maskine vs for billigt.
Men kan nu også godt forstå at folk stejler en smule over at skulle give 3x dens pris for en klipper.
Men til gengæld så holder den. I det lange løb så er det billigere at købe kvalitet èn gang, end skod maskiner, som måske max holder til en fuldklip et par gange.. det kan langt de fleste også godt se, heldigvis.
Kender ikke mærket andies, men det skal bestemt undersøges
jan 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 492
http://www.petworld.dk/pelspleje--trimning/moser-hundetrimmer-model-1400
Jeg købte den for ca 2-3 år siden, og den bliver brugt hver 4-6 uge, og fungere stadig super godt.
Min veninde som er hundefrisør har anbefalet mig den. Hun siger den er ganske fin til privat brug.
jun 2011
Følger: 4 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 80
Hundeklipning - puddel