Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp!!!
  • Vanessa A
    Vanessa A Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 18
    #2   2. aug 2016 Tak, hvor kan man få det henne.

• #3   2. aug 2016 Man ringer til dyrlægen i akutte tilfælde! Var hunden hvalp, så ville den dehydrere og dø på kort tid ved sådan en omgang.

• Vanessa A
    Vanessa A Tilmeldt:
    jul 2015

#6   2. aug 2016 Hun er snart to år.
    Er det virkelig nødvendigt at tage hende til doktor dyr.
    Kan man ikke give hende noget der bremser det. Syntes jeg har hørt man kan give dem ris og yoghurt.

• Vanessa A
    Vanessa A Tilmeldt:
    jul 2015

#8   2. aug 2016 Ok tak for hjælpen smiley

• #9   2. aug 2016 Jeg har brugt RC Gastro Intestial .. det var ligesom et lille mirakel og hunden gik på under et døgn fra at sprøjtelakere hundegården, efter at maven var blevet smadret af Essentials, til at have almindelig afføring.

Jeg havde ham ikke fastende først - men som Carina skriver, så kan det være en rigtig god ide at give maven ro først og fremmest.
    Ellers er det RC ganske enkelt genialt.

Go bedring med vovsen smiley

• #11   2. aug 2016 Her hjalp det her sammen med canikur på en mave der ikke kunne gå i orden,jeg blandede lidt tør og vådfoder sammen...
    Jeg købte det hele hos dyrlægen smiley
    God bedring med din hund smiley

profilbillede
  • #12   2. aug 2016 Ringe til dyrlægen

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
    #15   2. aug 2016 Jeg havde givet dyrlægen et kald her kl. 8 når de åbner, det koster ikke noget at ringe.

• #17   2. aug 2016 Først skal din hund faste, så maven kan få ro, derefter ( imorgen tidlig) kogt kylling og meget udkogte ris, torskerogn kan også gives sammen med ris og så smutter du lige på apoteket efter noget Zoolac og du må gerne holde vovse lidt i ro, så den ikke bruger den sidste energi på at spille fandango, fortsætter det så med dårlig mave om nogle dage så snak med dyrlægen, eller ja du kan også ringe nu, det kan jo være at der er en virus der florere iblandt hundene i området og så skal der skrappere til,, husk, det gratis at ringe til dyrlægen smiley det jo egen fri vilje at møde op

Og hvis du kun er 16år som din profil siger, så skal dine forældre selvfølgelig gøre tingene smiley

• #18   2. aug 2016 RC Gastro er ikke nyt. Ghini reddede sig en tarm infektion efter en udstilling for 4 år siden.
    Hun var på antibiotika flere gange, fik både canikur og zoolac, levede stort set af skånekost en måned uden den store bedring.
    Tilfældigt var der en, der nævnte RC gastro og efter 4 dage var maven fuldstændig i orden igen.

Ghini har lige haft et par dage med dårlig mave i forbindelse med fødsel og omstilling til stort fødeindtag, det havde hun også efter sidste fødsel.
    3 dage på gastro så fungerer systemet igen smiley

• #21   2. aug 2016 Det der RC gastro, er det noget nyt..? Og er det tørfoder eller vådfoder..?
    Nu er det 2. Gang jeg hører om det skulle gøre mirakler til dårlig mave nemlig..
    Men kender intet til det..

Jeg stiftede bekendtskab med det, da jeg hentede Czhaplin. Ham og hans mor havde haft lidt dårlig mave (de resterende 12 hvalpe var der ikke noget galt med, så med mit nuværende kendskab til ham har han formentlig ædt noget der ikke var godt for ham smiley ).
    Jeg fik noget RC gastro med til ham som han skulle ha i "et par dage" - og der var bare intet problem mere.

Da han så for 1½ uges tid siden havde sprøjtelakeret hundegården i 2 dage grundet mit absolut sidste forsøg med Essentials, kom jeg i tanke om det foder, ringede til dyrlægen og købte en sæk.
    Det fik Czhaplin to gange den dag og om morgenen efter lå der to fine små - og fremfor alt - faste lorte i hundegården.

Jeg gav ham foderet to dage, 3. & 4. dag blandede jeg det med "almindelig" RC og der har ingen problemer været efterfølgende.

Foderet er ikke gratis - men det fungerer fantastisk, og jeg har haft bedre resultater på det end det sædvanlige overkogte ris, hvid fisk, osv smiley

• #23   2. aug 2016 Jeg har talt med flere der bruger (brugte) Essentials, der også er utilfredse med foderet grundet - for nu at sige det som det er - tyndskid.

Jeg gider ihvertfald ikke bruge det mere - det er ikke ret godt imo.

• #24   2. aug 2016 Faste er vigtigst ved opkast, da maveslimhinden skal have ro.

Jeg faster ikke ved diarré. Jeg giver skånekost.

Men jeg vil se på det RC-noget. Det ser ikke umiddelbart ud til at være fyldt med allergener såsom korn, og proteinindholdet ser også fornuftigt ud.
    Det ser ud til at man skulle have lidt af det hjemme, i hundemedicinskabet :o)

Kia døjer meget meget sjældent med dårlig mave, men det kan jo ske.

• #26   2. aug 2016 Giv dyrlægen et kald, måske de har nys om noget er i omløb, det koster trods alt gratis at ringe. Hvis hunden vil indtage væske enten i form af at drikke eller spise vandholdig mad, så behøver du ikke at være så bekymret. Men Hvis den ikke indtager væske og konstant kaster op/skider, så kan det blive kritisk allerede inden for 1 døgn.

Kommentér på:
Hjælp!!!

Annonce