{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.137 visninger | Oprettet:

Scanning af hermafrodit {{forumTopicSubject}}

Uha er simpelthen så spændt, Viggy skal ud og scannes torsdag for at finde ud af om han kan se om hun skulle have testikler sammen med sine æggestokker..
Jeg håber det ikke, men han har ikk erfaring med hermafroditter og måske ikk udstyr nok til at kan sige det med 100% men han vil gerne prøve og ellers sendes vi videre til en anden hvor han er sikker på de kan bekræfte hvad Viggy indeholder smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scanning af hermafrodit
  • #1   13. jun 2016 Hvorfor tror i at hun har testikler også?

• #4   13. jun 2016 Spændende syntes jeg, håber du lige opdatere herinde, så frøken nysgerrig her, kan få sin nysgerrighed stillet smiley smiley

• #6   13. jun 2016 Veterinærsygeplejersken hos min lokale dyrlæge har en tvekønnet Boston Terrier, så det forekommer skam.

• #7   13. jun 2016 Hvorfor scanning? En blodprøve og optælling af kromosomer må da være mere præcis.
    Jeg kender en toller, der ikke var ren tæve. Den kom aldrig i løbetid. Den blev aflivet pga sær adfærd pga sin misdannelse/tvekønnethed.

• #8   13. jun 2016 Går ud fra at der er tale om en helt alm ultralydsscanning? Tror det er lettere og billigere end at kigge på kromosomer.
    I øvrigt siger kromosomerne ikke rigtig noget om tvekønnethed. Det kan være kønsorganer der er blevet misdannede af forskellige årsager i fostertilstanden.
    Det kan også være individer der har to x-kromosomer og enten et ekstra lille stykke Y-kromosom eller bare nogle af generne fra Y-et.

• #9   14. jun 2016 Jeg har været inde og læse en hel del om det hvordan jeg skulle forholde mig til det hele, da jeg jo heller aldrig har hørt om det med hensyn til hunde.. Men Viggy har en tut inde i "tissekonen" som meget vel være kan være en klitoris der bare er ualmindelig stor, den titter ikke ud så man kan se den.. Jeg har haft billede af det i album men har slettet det igen ??
    Men tilbage til skanningen er da jeg læste om det at det kan forekomme at hun os har testikler og livmoder, så hvis hun har det skal de jo selvfølgelig fjernes hurtigst mulig da det kan give en del komplikationer med hensyn til hormonelle forstyrrelser, betændelse og i værste tilfælde kræft ??
    Jeg skal nok huske at opdatere jer herinde Rikke du er jo nok næsten lige så spændt som jeg er ??

• #11   14. jun 2016 Da vi var ved dyrelægen for at få det tjekket under et almindeligt hvalpe tjek sagde en kvindelig læge derude at det lignede meget som hun havde set på en gris hvor det åbenbart er meget normalt at det sker.. så nu skal vi ha fulgt op på det og håber selvfølgelig kun det er en grande klitoris smiley
    Viggy er ud af et kuld på 4 tæver og har i sjov siden jeg fik hende sagt hun har den bror hun aldrig fik inde i sig grundet hun ved det ene øre nærmest har 2 ekstra øre (billedet) det er ikk så tydeligt at se men de er der smiley og så ender det ud i alt det her med hermafrodit.. Det er da lidt spøjst men os skræmmende :S

profilbillede
  • #12   14. jun 2016 Det lyder spændende og skræmmende samtidig.

men hvis hun også har ekstra øre (altså rigtige øre og ikke bare noget der ligner, kan ikke se det på billedet) så har hun vel absorberet en anden hvalp eller hvad det hedder. Man har jo set menneske børn med ben ud af maven eller lign, fordi de har absorberet deres tvilling. smiley

• #14   16. jun 2016 Fortæl fortæl, nu det torsdag smiley hvordan gik det hos dyrlægen ?

• #15   17. jun 2016 Hej og undskyld jeg ikk skrev igår men der var ikk noget at fortælle for dyrlægen blev forhindret men men men vi har været derude i dag så spændingen skal ikk holdes tilbage ret meget længere smiley
    Vi havde en tid kl 1415 og vi kom ind og Viggy op på briksen, blev barberet i den en side ultralyd skannet vendt om på den anden side blev barberet og igen skannet og kan fortælle Viggy ingen testikler havde men derimod 2 rigtig flotte æggestokker så jeg har mig en 100 procent ren pige uden hermafrodit/tulletvit og toppen hun har inden i er bare en klitoris der er større end "normalt"!! Så mor her hun er lykkelig og samtidig ekstremt lettet smiley

• #17   24. jun 2016 Viggy har en tut inde i "tissekonen"
    Kom lige til at tænke på, hvorfor pokker har du siddet og gloet hende ind i fjamsen smiley

• #18   24. jun 2016 Rikke S - Der står det blev opdaget ved hvalpetjek

• #19   24. jun 2016 Frk jensen,, åhhhh det havde jeg lige misset smiley

• #20   24. jun 2016 Måske skulle hendes profil rettes til, når nu hun ikke er tvekønnet?

Kommentér på:
Scanning af hermafrodit

Annonce