4.928 visninger
|
Oprettet:
Hørt på turen {{forumTopicSubject}}
Synes virkelig jeg får nogle sjove kommentarer når jeg lufter Ozzy.
Så her kommer nogle af de bedste:
Dame: Se en broholmer, den er vel nok sød. Mig: det er nu godt nok en dobermann. Dame: narj gud, så er den jo farlig!
Se en GD hvalp!
Den er godt nok snobbet hva? (Ozzy hilser kun på udvalgte mennesker)
Sikke en flot avlshund
Du må godt nok tage mange magtkampe med den der, jeg kan tydeligt se hvor alfa-han den er.
Du er vist for lille den sådan en hund
Jeg er simpelhen færdig af grin tit. Håber I har nogle gode også!
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 2.742
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
"Ej, den hund har ingen hale"
Jeg talte længe med en mand om at gå tur med sin kat i snor og hvor dejligt det måtte være for en indekat at kunne strække ben lidt, indtil at det gik op for mig, at han troede, at det var en kat, jeg gik rundt med.
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
Neeej se! cirkus er kommet til byen med kamelerne!
Høhøhø har du glemt sadlen?
Kunne du ikke få den (dem) større?
Hvor mange rugbrød spiser sådan en om dagen?
Ej, en ruhåret GD, sådan en har jeg haft engang!
En dino hund!
og når jeg så har en af Cairnerne med;
se frokosten er med i snor..
eller;
er dens makker blevet vasket ved for høj temperatur/blevet våd og krympet?
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.636
Derudover har hun en træls vane med at gø, når hun ikke får lov til at hilse. Det lyder meget voldsomt, det vil jeg give folk, men de fleste er stensikre på, at Bella.. Hun er bare aggressiv!
Vaks er altid morgensur på vores gåture om morgenen. Han har været vant til, at man bare lige lader ham tisse på et hjørne, og så er det iiind i seng igen. Nu kommer han med ud med Bella i 10 minutters tid, lige når vi vågner.
Dét er ikke sjovt, siger Vaks. Folk bliver helt forskrækkede, og den sjoveste jeg har hørt er "Nånånå, sure mokke!" haha ^^
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.751
jun 2013
møghvalp!
maj 2008
jun 2009
Den sjoveste, jeg har oplevet med Vaks, er da en lille pige kom gående med sin mor, og spurgte hende, om jeg gik tur med en bamse. Det var så Vaks.
Hører også jævnligt, at han ligner en ræv. Der var faktisk en, der engang troede, at han var en ræveunge, hahaha ^^
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
Bolognese - det er da noget man spiser...
mar 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 294
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.220
Man skal høre meget før ørerne falder af.
aug 2008
Følgere: 1081 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 2.780
Har en enkelt gang fået at vide at han måtte være gammel, for han havde jo skæg.
Folk gætter også altid på at han er en coton og jeg er snart stoppet med at nævne hans race for det går typisk således:
"Hvad er det for en?"
"En Lhasa Apso"
"En hvad for en?"
"Lhasa Apso" (Sagt meeeeget tydeligt)
"Hva..?"
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1424 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 7.574
Men der er da nogen, der spørger, er det en Shetland Sheepdog?
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.679
Nå, men jeg har ikke helt fået de samme sjove kommentarer. Hvis hun hilser på folk uden hund på turen, så er der mange der bliver overraskede og synes det er sødt, at hun har blå pletter på tungen
Ofte er det:
"Hvor gammel er hun?"
"Lige snart 10"
"Nå jeg synes nok jeg kunne se det"
maj 2008
Den ene til den anden:"Hold nu kæft en bred nakke"
Den anden:"Prøv så at se hundens"
Den sved
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
aug 2008
Følgere: 1081 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 2.780
Kom da egentlig lige i tanke om en sjov kommentar vi har hørt på tur:
"Han er simpelthen så grim og så utrolig nuttet" - øhm, tak?
jun 2013
Følger: 4 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 37 Svar: 628
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.444
Men jeg kan huske første gang jeg havde Zenta ved dyrlægen, altså som hvalp.
Der skulle laves en vaccinebog til hende med beskrivelse af hunden.
Jeg står så der som 18 årig ung tøs og fortæller stolt at hun er en grå Schæferhvalp med DKK tavle.
Dyrlægen kigger på mig, tænker sit og skriver så at Zenta er vildtfarvet. Wtf?
Hun er GRÅ.
Dyrlægen har siden streget vildtfarvet ud og skrevet grå Men først da Zenta blev ældre...
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 283 Svar: 8.309
Men kan da godt komme med et par af de mest brugte.
"hun må være en hvalp"
"Er det mor og datter" (Lucky og Rosa, han er godt nok en hanhund, men han kan da godt være hendes mor ikke? )
"Den kan da ikke være særlig gammel"
"hvilken race er det"
"Så kan man vidst ikke få dem mindre" (har et par gange fået en kommentar om at hun da må kunne komme i en rekord bog, men må så pænt forklare at hun slet ikke er lille nok, men hun er i modsætning til mange af rekord holderne sund og rask)
Så får jeg da også et par kommentarer med på vejen om racen, og det er heldigvis positivt, for folk ser racen som små hysteriske hunde osv osv. men bliver altid positivt overraskede over hvor glade mine er, især Rosa.
Den jeg så slet ikke forstår jeg får er: er det en papillon? For de ligner overhovedet ikke papillon Men jeg tror det er fordi de ikke ved meget om racer, og kun kender chihuahua som korthåret, og papillon med lang pels på øre og hale.
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.427
Der er selvfølgelig også altid den gængse: "Ved du ikke at man ikke må holde ulve som kæledyr i Danmark?"
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.427
Og så var det endda en bestyrer af en Petworld der spurgte mig om det, som i følge sig selv havde utrolig godt styr på de forskellige hunde...
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.106 Svar: 39.855
Og den eller sjoveste: Er de af jagtlinier??..... *LOOOOOOOOL*
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 75 Hunde: 3 Annoncer: 3 Emner: 262 Svar: 7.994
Jeg er flere gange blevet spurgt " Er det ikke en chihuhua" når jeg kommer gående med Mailo. En del vi har passeret har også sludret om det " ej så du den fine chihuahua, den havde godt nok en fin størrelse"
Den anden dag var der nogle børn der legede på stien bagved haven, og den ene udbryder pludselig " Neeeeej seeeeee, en sød lille hundehvalp!!! " . Mailo er så 8½
Ozzy bliver aldrig kommenteret på andet end hvor smuk han er , hvor nuttet et ansigt han har osv. Det er generelt bare oftest ham folk kommentere på eller vil snakke med
aug 2015
Følger: 5 Følgere: 8 Emner: 43 Svar: 1.215
1. en ældre dame så Keiko (da han var hvalp).
"ej ! sig mig... er det en RÆV du har?!"
"nej det er godt nok en hund, men kan da godt se han ligner lidt."
"nåh.... ej.. er du sikker på det en hund? jeg tror altså du blevet snydt! jeg tror det en ræv du har fået?!"
nr 2.
kommer gående med Keiko. store brød som han er. forbi en skole.
der er frikvarter og nogen unge drenge sidder udenfor.
de ser Keiko.
"åh yeah ! så lige den der hun går med!"
"er... er det en ulv du har ?!" (de glor alle på keiko og mig nu)
Jeg retter lige ryggen op og spiller smart
"ja.. ja det en ulv jeg har"
"omg hvor sygt!" siger de bare
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.694
"Den er godt nok tynd"
"Er det sådan en greyhound?"
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.694
"Er det en pitbull"
"Få mundkurv på din kamphund"
"Du ved godt, det er ulovligt at have sådan en"
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 953
Er det en kat ( spørg dame EFTER hun har sluppet sine hunde )
Se far en kat
Er det sådan nogle gucci sko ( spurgt af gammel mand med jagt hund om Zita yndige orange Paws ballon sko )
Nååårh du vidst ikke særlig gammel hva ( om grå hoved Zita på 5 år )
Mand: Hvad hedder den ?
Mig : Hun hedder Zita
Mand: Zita ?
* Zita kigger på manden*
Mand: ej den kan sit navn
Zita og passe border collie:
Ligger ved siden af hinanden imens vi venter ude forand butik
Dame : er det dens unge
Mig: nej det ikke engang samme race
Dame: nåh hvad er den store for en
Mig: border collie
Dame: ej min datter har en border collie det der ligner overhoved ikke en border collie
Mig: ehm han er ellers ret classic ( total standart sort og hvid border )
Venindens bichon
" ej far se et lambi lam "
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 3.410
Alle som en begyndte at panikke da vi nærmede os og Lhasa'en måtte bestemt ikke hilse. De var ellers sådan en flok lidt hårde fyre at se på...men da vi havde passeret kunne jeg høre dem bag mig
"Åh jeg er bare sygt bange for bulldogs!" "Fuck den så vild ud! tænk hvis den havde angrebet din mors hund" "Ja man' jeg ved det..fuck jeg blev sgu noia!"
Minion var omkring 6 måneder... :D
Vi får mange kamphundskommentarer...en enkelt snakkede om mundkurv..hvorefter han for sig selv mumlende fik ræsonneret sig frem til den nok ikke kunne sidde fast på "dens flade snude"...og sådan gik han ellers talende for sig selv videre...
To ting er nærmest sikre kommentarer..."er han ikke for tynd for racen" og efter sådan ca. to sek i hans selskab "den er ikke ret gammel er den?" -ups...
Jeg bliver også ret tit spurgt om hvorfor jeg dog har fået kuperet hale og nogle gange ører...
Og der er simpelthen så mange søde og sjove...som jeg ikke kan huske..
Men Nikolaj på tre...der bor på 5 sal..kalder ham konsekvent en kat...-vi tror det er ørene...
dec 2012
Og haha åh ja i hilsestadiet..det er liiige der :D
dec 2012
Hviskede hun forsigtigt så den ikke vågner... :D
dec 2012
maj 2008
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 47 Hunde: 10 Emner: 78 Svar: 7.911
Om Lotus, min første whippet, var der en dame som kommenterede, at det dog var en ualmindelig smuk dalmatiner jeg havde
Hun havde de to grå pletter, som kan ses på billedet og vejede 10 kg.
maj 2008
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.444
maj 2008
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 52 Svar: 1.323
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1266 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.251
Det sjoveste, jeg har hørt (3 gange indtil videre), var om hun var sådan en kamphund. Fnis, prøv lige at kig på hende
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.210
Da vi boede i aalborg, sad vi i en park og trænede.. En dame kom forbi, med sin egen hysteriske papilion, og Baby træk ud i snoren.. Hun nærmste råbte, at jeg da ikke kunne have sådan en aggressiv hund med i parken!
Vi er også engang gået forbi en far med sin søn hvor sønnen råbte "SE FAR! Den hun har futter på!"
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.210
Men han er da også blevet kaldt en dalmantiner et par gange eller 100
jul 2010
Følger: 14 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 72 Svar: 274
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 240
Mand: han er da vist en tysker
Mig: nej, han er dansker
Mand: men så er han jo ulovlig
Mig: nej
Mand: nåh men det er bare fordi man ikke ser så mange
Øh.... Okay så..
Gammel mand: se en politi hund i forklædning
Ozzy havde en Julius sele på, så tror manden troede vi var civilpoliti.
feb 2016
Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 159
"Hvor har du bare en dum ejer, som ikke kan se at du er ved at dø af varme," sagde en dame til Meggie, imens hun forgæves forsøgte at lokke hende til sig.
"Den Shih Tzu er da for grim! Med den snude skal du ikke regne med at den kan vinde noget til udstillinger, den er overhovedet ikke racetypisk nok," sagde en forbipasserende mand med helt(!) styr på racerne. "Bare rolig, jeg melder hende bare til havaneserklassen, folk kan alligevel ikke se forskel."
Et held at min utroligt grimme Shih Tzu er en smuk Bichon Havanais
jun 2010
Følger: 81 Følgere: 87 Hunde: 1 Emner: 130 Svar: 1.335
Ellers er det mest sådan noget "nååh, hvad er det så for en?" "Han har da godt nok store øre!" "Hvor er han søøød!" "Han er da godt nok en kælen lille en"
feb 2016
feb 2016
Og sikke en bedårende Golden/samojede, hvor får man fat i sådan nogle?
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
Oplevede en enkelt gang, da jeg luftede min bullmastiff, at en mand sagde: "sikken en fin Golden retriver du har" ??? Ellers påstod folk som regel, at han var en bokser
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 2.021
Hun: "Hvor er han sød, hvad hedder han?
Mig: "Hun hedder Queenie."
Hun: "Han er sød."
Mig: "Tak, men det er en pige."
Hun: "Han er sød alligevel."
Okay så..
dec 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 1.015
-En mand til hundetræning, spurgte om hvor hun havde fået kuperet ørene henne og om hun var fra Tyskland da man ikke kan få sådan en hund herhjemme sagde han
-Et barn sagde, se far, det er en mor hund for den har patter
- er det sådan en amerikansk bulldog? Er den lovlig?
Det har nok været de kommentar jeg har grint allermest af..
jun 2013
jun 2013
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
Jeg bliver TIT spurgt om Daisy er Tias mor. Og om Tia er en stor hvalp. Men hun er altså 7 år
En har også en gang sagt "jeg kan godt se at den store er en border collie, men hvad er den lille for en blanding?" Jo nu skal du høre. Den lille blanding her er en ægte border collie
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Gik tur i odense med Dana, en ældre dame kommer imod os, da hun ser Dana, fiser hun hastigt over vejen med sin lille vovse, og råber til mig : Jeg kan ikke lide schæfere
Jeg svare hende, at Dana er en Belgier og ikke en schæfer
Damen kigger lidt, og råber det samme igen, mens hun skyder sig væk
Ellers høre vi mest at det er da en flot blanding mellem collie og schæfer
Sjovt nok tror alle vi møder at Anton er en ægte foxer, og vil ikke tro han er en blanding men vi får ros for at han er så flot slank
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 2.021
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 30 Svar: 5.493
Som f.eks. da min meget feminine pyreneertæve Koko blev forvekslet med en Kuvasz han af en tæveejer, der gerne ville købe en parring.
Eller herren jeg mødte et par gange, som stædigt fastholdt, at Sandy var en fejlfarvet newfoundlænder, og at jeg var blevet snydt. En ting var at han ikke troede på mig, men han vendte tilbage til mig et par gange for at gøre mig opmærksom på det.
Eller damen til dyrlæge der spurgte om Celtia (ca. 73 cm høj, hvid og med stor kastratpels) var en labrador. Da jeg forklarede at nej, det var en pyr, var kommentaren, at hun havde også godt undret sig over, at den var så langhårede.
Og så er der selvfølgelig de sædvanlige gæt på racer og sammenligning med: golden, samojede, husky, Saint Bernhard, Irsk Ulvehund (det skyldtes vist, at vedkommende havde hørt, at Irske Ulvehunde var verdens største hunderace, og han kunne ikke forestille sig noget større end min hund).
Nu er pyreneerhunde ikke særlig udbredte, så det undrer ikke, at folk ikke kender racen, men når folk, som selv har haft en af de nævnte racer, alligevel tror, det er sådan nogle, jeg har, så undrer jeg mig alligevel.
Ellers er der de sædvanlige, som jeg tror alle stor hunde ejere kommer ud for: Den må da spise et helt rugbrød om dagen, Hold da op, det er jo en halv hest, den der.
Og så selvfølgelige for alle pyreneere: Øij, den ligner en isbjørn.
jan 2013
Følger: 23 Følgere: 110 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 1.151
Jeg får mange dejlige kommentarer når jeg har hende med rundt
En sjovere kommentar som jeg har hørt flere gange er,at folk tror det er en kanin jeg har med ( pga hendes størrelse )
Så her er min kanin
Ps: Hun vejer 2,1 kg
maj 2008
Og gerne med en henvisning til at de jo er hvide, som om hvide hunde bliver mere snavsede end andre farver hunde
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.333
Med Perle får jeg også sjove kommentare. De fleste tror hun er en 'neeeiiii en søøøøød' labradorblanding. Når de så får at vide at hun er en Dobermann så er hun pludselig farlig Og så håber folk dælme jeg 'ved hvad det er jeg for en hund' og pludselig mener folk der ellers intet aner om hunde at vide at hun skal behandles hårdt og have at vide hvem der bestemmer og bla bla bla .....
Hvis jeg er i drillehumør så siger jeg at hun er Chihuahua når folk spørger hvad hun er for en.
Mine Irske Terriers er der ingen der ved hvad er så her kommer mange gode bud:
Er det en Airedale Terrier ?
Må hønsehunde godt have den farve ?
Er det en Terrier af en art ?
Er det en af de der Schnauzere ?
Hvad er den blandet af ?
'Guuuuud hvor er den sød; den ligner en teddybamse'
Det mest farfetched var nok:
Collie
Malinois
jun 2009
Vaks må være meget fimset
maj 2015
Følger: 3 Følgere: 4 Hunde: 5 Emner: 2 Svar: 27
Flest positive, hvor folk griner lidt, spørger om de er i familie, og om de er samme race alle sammen.
Og den klassiske "Min kat er større end dem der!!!"
Jeg var i Brugsen med Lillegutt da han var hvalp, og der er der en lille knægt på 3-4 år der siger til sin far "Far se kattekillingen". Det var lidt sødt!
Eller da jeg kom gående med min gamle hund engang, også en bette en, og en stor bredskuldret rockertype stopper op, og udbryder "Ejjjj, det er sådan en jeg altid har ønsket mig!" Der grinede jeg godt nok lidt!
Men desværre får jeg/vi også en del negative kommentarer. "Er du ude og gå tur med dine rotter?", "Prøv lige at se de der rotter i bånd" etc. jeg kan godt tage sjov, men man kan høre at mange af dem siger det på en nedladende måde. Og så er der også en del der ruller med øjnene når vi kommer gående, fordi der er så mange hunde.
Og så her den anden dag var jeg ude og gå med 2 af mine hunde, da der kommer en gruppe teenager drenge gående mod mig, og jeg når at tænke "Suk nu kommer der en dum kommentar!"... Men så lige da jeg får forbi, kigger den ene fyr ned på mine små, kigger på mig, og siger "Hvor er de bare smukke!" Aww
jun 2009
Stoooor mand, lædervest, store arme, tatoveringer over det hele, læderstøvler, og så kom han gående med den mest fimsede lille chihuahua på 2-3 kilo, hahah. Jeg fniste altså lidt, det er mega sødt!
feb 2016
Min mormor er meget stolt af sit havaneserbarnebarn
maj 2015
Følger: 3 Følgere: 4 Hunde: 5 Emner: 2 Svar: 27
maj 2008
feb 2016
Man er da også meget sejere hvis man er glad for dyr
jan 2010
Følger: 16 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 718
Emma får vi ikke så mange kommentarer på igen, men kan huske en fra da hun var hvalp. Jeg kommer gående med Emma, da hun var omkring de 10 uger, hvor vi så møder en kvinde med hendes hund. Kvinden trækker straks væk, og udbrød "min hund skal bestemt ikke hilse på en dobbermann". Når folk skal gætte på hvad Emma er, kommer der mange uvidende kommentarer om at der ihvertfald må være enten rottweiler eller dobbermann i hende. Tænker at det lige er de eneste racer folk kender med de brune og sorte aftegn
apr 2015
Følger: 1 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 259
Min far talte ikke tysk, men udbrød alligvel "Das ist ein strassenkryts".
Tysker så først meget tænksom ud, men skraldgrinede herefter. Jeg tror han fattede meningen.
jun 2013
nov 2012
Ja i må få mange kommentarer, men det er da helt slemt når vi kommer med 7 hold op hvor folk gloede sjovt på os!
Jeg stemmer stadig for at der er en der skal gå med dem, hold op hvor ville den person få mange kommentarer og gloende folk
Da Rosa var hvalp, havde jeg hende med ned til min mor. Min mors nabo kom seriøst ud fra et hus hvor hun var på besøg, for at se hvad det var jeg gik med, for hun syntes altså det lignede en gnaver af en art på afstand. Det var så en hundehvalp
Jeg har også hørt at jeg gik med en kattekilling. Men okay der sad hun på armen, så hun kunne vel godt have været en kattekilling
Min lille kattekilling med sin mor (Lucky), som tydeligvis ikke gider den
jun 2013
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 399
Når jeg så siger de er Bullmastiff, bliver de som regel ulovlige og skal være i mundkurv
jun 2013
maj 2011
Følger: 9 Følgere: 14 Emner: 1 Svar: 923
- Ellers er det "ih så søde" osv.
Men jeg er forbløffet over hvor få der ved hvad en westie er, alligevel, - jeg må ofte over i "hvid skotte" før de tilnærmelsesvis kan følge med
Okay den værste kommentar jeg har fået engang, hvor hundene godt nok fik foder med laks i og fik et grimt lyserødt skær, blev spurgt af en mand om det ikke var cairn terriers jeg havde - han nægtede at tro det var westier, for dem havde han to af derhjemme og de skulle jo være HVIDE.
Eller en dame der skulle se vores hanhund i forbindelse med parring, hun mente ikke han var hvid nok - beklager at kræet ikke havde været i bad etc. det hele skete ret hastigt. Samtidig står hun bare selv med den grimmeste westie med hængeører og generelt meget lidt køn eller racetypisk, og beklager sig over min fordi han er 'fejlfarvet'
jul 2008
Følger: 16 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 43 Svar: 1.059
okt 2007
Følger: 8 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 200
"Ja, i min familie har vi også altid haft boxere. Det er sådan en dejlig hund!"
"Jeg kan godt forstå at du er glad for din hund, men hvorfor kalder du den for en guldmastiff?"
maj 2015
Følger: 54 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.571
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 399
okt 2007
Jeg troede det var slut med boxer-kommentarer, når jeg nu fik en fawn bullmastiff. Men næh, nu lyder det bare
"jeg vidste slet ikke, man kunne få boxere i den farve"
maj 2015
Følger: 54 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.571
okt 2007
Efter 10 år med bullmastiffer er det også bare blevet en del af mit sprog. Når jeg skal beskrive min hund, for en som ikke kender racen, så bliver det altid noget med en tyk boxer/forvokset boxer. Hæhæ
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
Pas nu på hvis det begynder at regne det kan jo være den drukner osse Tøsen.
Hvad race er den grimme der, det er en griffon en hvad for en en griffer en hvad for en, ja det er en hund.
Ved Bella er det sikke en fin papillon ja det er hun så ikke hun er Chihuahua, ej det er hun da ikke, øh jo det er hun, hun er bare ikke så langhåret som mange af de andre er.
okt 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 33
Og så er der tit nogen der kommenterer, at han er glad for at gå på bagbenene
"Har det været en cirkushund?"
"Hvordan har du lært ham/den det?"
"Han har godt nok god balance!"
Og så har jeg mødt et par stykker der synes, at han ligner en muskelhund:
"Det er da vist en kamphund den der"
"Skulle den ikke gå med mundkurv?"
"Ja ja, der står i papirerne, at den er en Jack Russell. Men hvad er den så i virkeligheden?" Hahaha, der kunne jeg ikke lade være med at grine
nov 2012
sep 2013
Følger: 17 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 199 Svar: 2.072
Forleden blev vi indhentet af en ellers bekendt Lab og ejer som efter lidt sludder siger: Hun er heller ikke så gammel jo (Sally) - njææjooo, hun er 5 år.
AHVA? kigger på sin egen halvkvapsede lab på 3 år og siger: Kan hun ikke lide mad siden hun holder sig så godt da? Ork jo, hun æder alt, Tørkost, råt, kedelig kiks, grønt, frugt, urter - ja selv spirrende græs gør godt. Nå nå nå, der ka' man bare se. Lidt akavet fik vi afsluttet samtalen og gik videre
En anden sjov en ude på langs ridebanen: Hvad er det for en race, er det sån en schæfer? Nix, hun er en Rottweiler blanding. OKAY, så er det jo sådan en af de dersens kamp.... aaaaaarh.
En motionist på stranden kommer spændende hen til mig på stranden og begynder at skælde ud, og giver mig skylden for at hendes barn nu er angst for hunde. Tænkte jeg holy moly hun er skør hende der, og så løb hun videre til den næste hundeejer Vi fik dog en tur til da hun kom på tilbage vejen.
Der er også masser af de der typiske rotte tankegange: Husk de årlige kampe, de ½ årlige, vær Alfa, Alfarul, stir den i øjnene, den hårde opdragelse, hierarki osv osv.............
19/20 mennesker snakker om hende som "Han", selvom hun står med lyserødt halsbånd. Jeg har mistænkt at det her lidt macho emblem rotten stadig har for at være den skyld idet.
Se en rottweiler hvalp
Hun er GODT nok tynd hva!? Nææh
nov 2012
Jeg har givet op, Lucky er bare for fimset, uanset hvad jeg gør
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 75 Hunde: 3 Annoncer: 3 Emner: 262 Svar: 7.994
Min mand er bred ( og tyk ) , har mange tatoveringer, skæg, og kan bare godt se ret "farlig" ud hvis man ikke lige kender ham. Og det ser altså bare lidt sjovt ud når han så kommer gående med Mailo på 5½ kg
Som min far sagde i vores bryllupstale : " Da du kom hjem med ham første gang tænkte jeg , fuck en rocker!! " ahahahahahahaha.
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 4 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 736
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.812
jan 2010
jan 2010
dec 2012
jan 2010
jan 2010
Min konklusion var egentlig at sjællændere havde mere travlt med at se tv hvor imod jyder var mere uddannede og vel vidende
jul 2012
jan 2010
jul 2012
jan 2010
nov 2012
Men på den anden side Lucky og Rosas mor er søskende og ligner hinanden en hel del, så det siger vi bare. Men det må nu alligevel gøre lidt ondt i hans ego
Hørt på turen