Ormekur {{forumTopicSubject}}
Så blev lille Jax vaccineret færdig..
Jeg fik ormekur med til ham; Milbemax'vet til små hunde og hvalpe..
Dyrlægen sagde jeg skulle give ham en tablet nu, og igen om 1-2 mdr..
Andre der bruger det? Hvor tit giver i dem?
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.337
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
Regelmæssige alm. ormekure ville jeg kun give hvis jeg havde et loppeproblem, hvis hunden gik og spiste mus, eller hvis jeg kunne se orm i afføringen osv. Bor man i et område med høj forekomst af hjerte- og lungeorm (det gør vi ikke), så er det selvfølgelig også noget man skal have i baghovedet.
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 41 Svar: 279
Han fik dem på begrundelse af at han (hvad jeg ved af) aldrig har modtaget ormekur?..
Ydermere fortalte hun at der er kommet en ormeart fra sverige som smitter til mennesker.. Og den ku give lever sygdomme mm.. (?)
Dyrlægens anvisning er nu og igen om 1-2 måneder.. Det syntes jeg er et stort spring? Og desuden sku jeg bare ringe når jeg skulle have flere?
jun 2011
jun 2011
Vil bestemt mene hun/de var okay opdrættere
jun 2011
Ro på.. Jeg spurgte da min dyrlæge gav mig dem, sådan uden videre.. Og egentlig troede jeg så at det var normalt de fik sådan en pille i ny og næ.. (I følge dyrlægen hver 1-2 mdr)
Men jeg syntes at et spring på 1 mdr var langt, så oprigtigt var det det jeg spurgte om og ikke om min hund havde fået ormekur ved opdrætter.. Det kom jo i samtalen.. jeg havde ikke lige tænkt over at han muligvis havde fået der
Ormekur