{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.266 visninger | Oprettet:

Hvad er proceduren ved politianmeldelse? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Min hund og lillesøster blev igår overfaldet og bidt af en anden hund.

De befandt sig på en campingplads. Min søster er ude og lufte min hund, som er i snor, da en stor muskelhund kommer blæsende ud af et fortelt. Den springer sin line, og løber ud mod min søster og min hund.
Af ren og skær refleks samler min søster min hund op i favnen for at beskytte hende, hvilket får den anden hund til at hoppe op og bide min hund i bagen. Min hund bliver bange og får vristet sig fri af min søsters greb og ud af sin sele, og hun falder til jorden. Den anden hund springer ovenpå min hund og bider hende adskillige gange, mens min søster slår/sparker på den store hund i et forsøg på at få den til at stoppe, samt hun er i chok/afmagt.
I mellemtiden kommer ejeren af hunden ud. Han er tydeligt beruset og kan ikke kalde sin hund til sig. Min søster griber derfor fat i hundens halsbånd, og det lykkedes min hund at stikke af fra stedet og heldigvis løber hun hjem til mine forældres campingvogn. Den anden hund bider min søster i hånden og på benene, så hun efterfølgende må på skadestuen og behandles for bidsår.
Min hund er tydeligt rystet, men der er heldigvis ikke blevet tygget hul i hende, og da hun er faldet til ro genoptager hun sin normale adfærd.
Tilløbende campinggæster fortalte min søster, at det ikke er første gang hunden angriber andre hunde derude, og at ejeren ikke har kontrol over den.

Mit spørgsmål er:
Skal den slags ulykker ikke meldes til politiet? Eller er der ingen mening i at gøre det, når den anden hund var i snor, men sprang linen?

Den angribende hund blev på opfordring fra pladsindehaverne omgående fjernet fra campingpladsen og er ikke længere velkommen derude.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er proceduren ved politianmeldelse?
Kommentér på:
Hvad er proceduren ved politianmeldelse?

Annonce