3.421 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Bravecto/frontline Bravecto/frontline

Hej alle i skønne hundemennesker
Jeg har et spørgsmål ang bravecto og frontline.. Jeg bor lige op af skov og allerede nu er der sindsyg mange flåter og mine hunde får bravecto men det betyder jo at flåterne skal suge sig fast på dem før de dør så der er en del der kravler over på mig når vi er i sofaen osv så derfor ville jeg høre om man evt kun sprøjte lidt frontline på deres pels så flåterne ikke springer på dem eller ikke så mange ? Jeg vil jo ikke over doser mine hunde så de bliver syge så derfor spørg jeg.. Eller er der nogen af jer det har et godt fif til hvad man ellers kan gøre for at flåterne ikke hopper på mine hunde?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bravecto/frontline
  • #1   14. apr 2016 Du må ikke bruge 2 ting samtidigt

• #2   14. apr 2016 Enig med Beltane smiley
    Brug fnugrulle når du har været i skoven,så tager du flåterne med fnugrullen smiley

• #3   14. apr 2016 Det var da et mega smart trick Annette smiley

• #4   14. apr 2016 Det var osse det jeg var ret sikker på at man ikk måtte,har prøvet det med fnugrullen men det virker ik så godt på mine langhåret cavalier

• #5   14. apr 2016 Ja smiley Har bare glemt at fortælle dig det når vi har snakket flåter smiley smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.060
    #6   14. apr 2016 Frontline virker heller ikke "afskrækkende" på flåter, så her skal de altså også bide først. (Så vidt jeg ved, er det kun Bayvantic, der forhindrer, at flåterne bider.)

Jeg børster mine hunde med en karte, når vi kommer hjem fra skovtur - helst udenfor, så jeg slipper for flåter i sofaen smiley

• #9   14. apr 2016 Isabelle, husk at Bayvantic er giftigt for din kat smiley

• #11   14. apr 2016 Dyrlægen anbefaler Bayvantic, men der er kommet en ny Frontline, ved dog ikke om den har en anden virkemåde?
    Bravecto kender jeg ikke.

• #12   14. apr 2016 Hvorfor ikke bare holde sig helt fra Frontline og få det af markedet. Der er så mange andre, og bedre alternativer. Fx. Advantage, hvis man absolut vil bruge pipetter ...

• #14   15. apr 2016 Jeg færdes i skov dagligt. Min hund får Braveto og vi har ingen flåter fundet på hende siden vi startede med det forrige år.

• #15   15. apr 2016 Mener jeg har læst et sted hvidløg ikke hjælper, men flere sælger midler med hvidløg i, så hvad er rigtigt?

• #16   17. apr 2016 Jeg har brugt bravecto siden det kom på markedet men efter jeg er flyttet på landet i okt 2014 der har mine hunde været sygt angrebet af flåter,så jeg forstår ikke hvorfor der er nogen hunde som osse får den pille men som ikke har fået en eneste flåt på sig for den virker først på lopper/flåter når de bider sig fast,så enten er der ikke nogen flåter i de skove nogen af jer går i eller osse ser i dem ikke smiley jeg ved bare at nu er sæsonen startet og jeg har taget op til 7-8 stykker af hver hund som bare kravlede rundt i pelsen på dem og jeg ved det bliver slemt i år når der allerede er så mange smiley kan bare slet ikke overskue de skide flåter... Jeg må bare i gang med tættekammen men det er ikke kun når vi har været ude og gå i skoven det er osse når de er ude i haven at de er fyldt med flåter så det er mega træls det her... Nå men tak for alle jeres svar det er jeg glad for

• #18   17. apr 2016 De får den pille som er beregnet til dem ifølge vægt og nej de har ik kastet den op igen. Den virker fint når flåterne suger blod så dør de som de skal men mit problem er at de ikke engang kan være ude i haven før
    deres pels er fyldt med de satans flåter smiley så jeg ku godt tænke mig og finde noget så flåterne ikke har lyst til og kravle rundt i deres pels

• #19   17. apr 2016 Hvis du helt vil undgå flåter på hunden så er der Seresto halsbånd (recept) eller Bayvantic.
    Uden medicin kan bruges hvidløg, b vitamin eller vedhæng i halsbåndet. Men hvor godt det virker har folk stor forskel i oplevelsen af. Man skal være klar over det ikke afholder utøj for at bide og ikke dræber utøjet.

• #22   17. apr 2016 Jeg er gået tilbage til bayvantic, vi bor i kanten af en bøgeskov med millioner af flåter, bayvantic er det eneste middel jeg har fundet hvor vi ikke finder flåter på hundene;) kattene får frontline, det virker ikke helt så godt, men tager da det værste.

Kommentér på:
Bravecto/frontline

Annonce