{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

Det er mig en gåde {{forumTopicSubject}}

Jeg har 3 udfordringer kørende nu. Jeg har ikke selv kontaktet nogen fordi jeg ikke går så højt op i det, men hvad er det der får folk til at stemme på en hund? De to af udfordringerne forstår jeg godt. mine hunde er oppe mod en rigtig køn hund, og der er jo stor forskel på hvilken hund man bedst kan lide, fair nok, men den sidste forstår jeg ingenting af. Hundene ligner til forveksling hinanden. Min hund har mange billeder lagt ind, den anden har to utydelige billeder. Alligevel er det den anden der får stemmerne. Hvorfor? Det er ikke fordi det betyder noget for mig, jeg ved jo hvor dejlig min hund er, men alligevel.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er mig en gåde
  • #1   22. okt 2006 der er mange der mener at det betyder noget om man er med i stemmerunderne og den tror jeg faktisk at der er noget om.

• #2   22. okt 2006 skal ikke kunne sige hvad andre dømmer efter, men jeg dømmer efter billeder og efter om jeg kan lide racen, så for det meste sidder jeg og læser og kigger billeder før jeg stemmer

• #3   22. okt 2006 jeg kigger også på billederne.

Men efter at jeg ikke selv er så meget med i stemmerundterne mere, er jeg også begyndt at tabe, så jeg tror der er noget om det.

• #4   22. okt 2006 Vibeke E......Har lige været inde og kigge. Jeg forstår det nu heller ikke rigtig, for mig var der ingen tvivl hvor stemmen, skulle lægges.
    Du har fantastiske billeder, og en god tekst.

• #5   23. okt 2006 Kendt eller ej.......det er stemmerunderne der styre nu!

Tidligere - inde stemmerunderne - vandt Misja stort set altid!

Så kom stemmerunderne og tiden hvor jeg holdt op med at være her dagligt og nul stillede alle hendes karektere og alle tidligere udfordringer og nu kan jeg tydeligt se, at er jeg med i 3 - 4 stemmerunder ved samme udfordring vinder Misja, men er jeg ikke i en eneste stemmerunde taber hun hver gang!

Samme hund, samme billeder .......... jeg tænker mit!

Kommentér på:
Det er mig en gåde

Annonce