{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.287 visninger | Oprettet:

Mejse
Mejse
Tilmeldt:
23. sep 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 22

[HJÆLP] Søger støtte til hundemad {{forumTopicSubject}}

Goddag brugere af Hunde Galleri. smiley

Min 12 årige hund, Mejse, og jeg er tvunget til at flytte ud her den første Maj. Grunden til at vi flytter er primært familiære årsager, hvilket har medført de implikationer at min stedfar ikke længere vil lade mig bo under hans tag. Derudover flytter han selv i en mindre lejlighed, så jeg vil praktisk talt ikke kunne bo der alligevel, selvom han tillod det. Eftersom Mejse er og har været min bedste ven og følgesvend igennem alle disse 12 år, da vil jeg altså ikke kunne overlade hende til min stedfar under nogen omstændigheder. Dette gør sig endnu mere gældende da hun for over et halvt år siden fik konstateret kræft, hvorved jeg altså udelukkende har en intention om at give hende så meget livskvalitet som muligt, i hendes sidste tid på Jorden. Min stedfar har udtalt at han ikke vil støtte mig finansielt, så jeg kan købe foder til hende hver måned, medmindre at hun kommer til at bo ved min stedfar frem for hos mig.

Siden jeg selv er relativt ung, i en beskeden alder af 21 år, der er min monetære situation altså yderst begrænset. Målet er at ende ud som folkeskolelærer her om 4 år, efter mit uddannelsesforløb er overstået, hvilket jo naturligvis betyder at jeg i de 4 år blot vil være på SU. Derfor må jeg erkende at jeg ikke er i stand til at betale regninger, forsikringer, husleje, samt mad til både Mejse og mig selv.

Derfor er jeg kommet for ydmygt er efterspørge om der er nogle generøse individer til stede, som vil være barmhjertige nok til at støtte min hund og jeg med ethvert beløb som jeres eget budget ville tillade. Eftersom jeg ikke selv har ret meget at give ud af, er det eneste jeg kan garantere et billede af Mejse og jeg, hvor folk der donerer 50kr eller over vil blive takket med deres navn skrevet på et stykke papir. Dette kræver naturligvis bare at folk vælger at skrive deres navn ved donering, da der ellers blot vil stå at det er en anonym person der har støttet.

Hvis i er interesseret i at læse mere, så er der en uddybende tekst på engelsk på selve fonde siden, som i skal være mere end velkommende til at tjekke ud:

Mejse – Dog Food 1 Year Supply - GoGetFunding
http://gogetfunding.com/mejse-dog-food-1-year-supply/


Alt der er tilbage at sige er mange tak for jeres tid og betragtning ved at læse dette post og forespørgsmål. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  [HJÆLP] Søger støtte til hundemad
Kommentér på:
[HJÆLP] Søger støtte til hundemad

Annonce