{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundesele
  • #1   25. mar 2016 Jeg har prøvet mange forskellige. Jeg er gladest for Hurttas Y-sele.

• #3   25. mar 2016 Her i huset er vi kæmpe fans af Hurtta`s y sele, den er holdbar, sidder godt og er nem at få på ( og ikke nem at komme ud af smiley )

• #4   25. mar 2016 Ulla var også planen smiley specielt med en Corgi.
    Men ville høre hvad folk havde, kunne være der var en der nævnte noget jeg ikke lige var stødt på i min egen jagt.

De gamle Y seler fra Hurtta passer ikke ret godt på en Corgi, den kommer for tæt på albuerne smiley de er nemlig ellers vildt gode!

• #5   25. mar 2016 Hvis du vil bruge den til at køre bil, så tjek at den er godkendt til det.

Ellers, tag hunden med ud at prøve tøj, undskyld, udstyr

• #8   26. mar 2016 Her duer k9 overhovedet ikke, begge vores hunde "træder" ud af dem på nul komma fem, og uden at ase og mase, og det var ikke fordi den sad forkert. Efter få gange, blev den sele kasseret til begge hunde.

• #10   26. mar 2016 Ruffwear front range.

Dog Copenhagen har lavet nogle kopier af hurtta's seler som angiveligt skulle sidde endnu bedre, så måske det er vejen frem, hvis du er vild med hurtta.

• #12   26. mar 2016 Hurrta Y sele til alle, sidder perfekt på både ulve og cairner.
    Dog er den en kende smal i remmene til den største af ulvene.
    Har også et par K9 IDC liggende, den ene med tilkøbt Y stykke - de sidder bare ikke optimalt på mine de store.
    Og så har jeg et par Ezydog med brystplade til de små også, de sidder nu også perfekt på de små (havde dem også til boxerne)

• Emilie KP
    Emilie KP Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 4 Svar: 97
    #13   26. mar 2016 Bruger selv Hurtta y-sele og den sidder super på mine drenge smiley K9 selen sidder dårligt på mine, men det kommer nok an på hunden smiley
    Hvis jeg skulle købe ny sele nu kunne jeg godt finde på at købe denne fra Dog Copenhagen:
    http://dogcopenhagen.com/da/hundeseler/16-comfort-walk-pro-sele.html

Har dog ikke set den andet end på billede smiley og vil gerne have haft en sele i hånden inden jeg køber smiley og vigtigere prøve den på hunden!

• #14   26. mar 2016 Vi er super glade for Hurtta's y-sele og ezydog med brystpladen smiley

• #15   26. mar 2016 Bugsy: Vi prøvede også at stramme, men vores hunde bakkede altså ud af dem, og som sagt var det ikke fordi de kæmpede overhovedet. Men hundens bygning har nok også noget at sige, for os var det i hvert fald bare den mest elendige sele vi nogensinde har prøvet, jeg ved godt at mange sværger til den. Som sagt var det ikke fordi de kæmpede for at komme ud af selen, det var ikke bevidst de trak sig ud.

Kommentér på:
Hundesele

Annonce